مدیر جهاد کشاورزی جهرم از برگزاری دوره‌های کار و دانش در زمینه پرورش قارچ خوراکی و زنبور عسل ویژه زندانیان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،به نقل از روابط عمومی اداره جهاد کشاورزی جهرم، جلال بهجو اظهار داشت: این مدیریت با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، مرکز آموزش پردیس، کمیته امداد امام خمینی و اداره زندان این شهرستان در سال گذشته اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه‌های آموزش و ترویج در 28 دوره و 763 نفرروز و آموزش مهارت‌های کوتاه‌مدت در 28 دوره سه روزه و 5 هزار و 745 نفرروز ویژه کشاورزان و باغداران جهرم کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی جهرم بیان کرد: برگزاری دوره‌های کار و دانش با همکاری مرکز آموزش پردیس در زمینه پرورش قارچ خوراکی و زنبور عسل ویژه زندانیان این شهرستان توانسته است اثرات بسیار مؤثر و ماندگاری را برای زندانیان آزاد شده داشته باشد.

بهجو با اشاره به برگزاری سه دوره آموزش کوتاه‌مدت به 64 نفرروز ویژه زنان روستایی، تعداد کل مجوزهای صادر شده در بخش مشاغل خانگی را 490 مجوز و مبلغ تسهیلات پنج نفر از افراد معرفی شده به بانک را 391 هزار و 300 میلیون تومان بیان کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم با اعلام آمادگی این مدیریت در برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز بهره‌برداران بخش کشاورزی در سال 93 خاطرنشان کرد: در عین حال محدودیت شدید مالی، برگزاری این دوره‌های آموزشی در سال گذشته با رضایت کامل علاقمندان همراه بوده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شیراز ، قارچ ، عسل ، زندانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.