تیم ملی بسکتبال جوانان در سومین بازی غرب آسیا مقابل اردن میزبان مسابقات قرار گرفت و با اختلاف 12 امتیاز بازی را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ ملی پوشان زیر 18 سال ایران که دو برد در ابتدای مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا به دست آورده بودند در روز سوم مقابل اردن قویترین تیم این دوره قرار گرفتند و در نهایت با نتیجه 69 بر 57 بازی را واگذار کردند.

رایکو ترومن صربستانی سرمربیگری اردن را در این جام بر عهده دارد. بعد از سه سال دوری مربیان صربستانی از بسکتبال ایران، پی ایچ صربستانی نیز هدایت تیم جوانان ایران را برعهده گرفته و رو در روی هم وطن با سابقه خود قرار گرفت.

تیم اردن دو کوارتر اول را با نتایج 17 بر 14 و 17 بر 12 برد و در کوارتر سوم با نتیجه 16 بر 8 شکست خورد. جوانان ایران که در ابتدای کوارتر پایانی هم با چند امتیاز پیش بودند در این کوارتر با نتیجه 27 بر 15 شکست خوردند.

بازیکنان ایران در این بازی دفاع خوبی داشتند اما در پرتابهای پنالتی درصد پایینی با 28 درصد ثبت کردند. همچنین بازیکنان نیمکت اردن با 32 امتیاز عملکرد بهتری نسبت به نیمکت ایران با 22 امتیاز داشتند.

رشیم رایت با 21 امتیاز بهترین بازیکن این دیدار بود. نوید رضایی فر با 12 امتیاز و 8 ریباند بهترین عملکرد را برای ایران داشت.

در دو دیدار دیگر شب گذشته تیم عراق با نتیجه 90 بر 49 یمن را برد و سوریه با نتیجه 97 بر 81 فلسطین را شکست داد.

برنامه روز چهارم بازیها:

یمن - فلسطین

ایران - سوریه

اردن - عراق




انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بسکتبال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار