حسنی: سخت‌ترین لیگی بود که تجربه کردم/ پتروشیمی در قهرمانی هت‌تریک کرد

سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر گفت: بیست و دومین دوره لیگ تنیس روی میز سخت‌ترین لیگی بود که تجربه کردیم و هشت بازی سخت داشتیم.

پیمان حسنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امسال لیگ سختی را پشت سر گذاشتیم در هیچ کدام  از دوره‌های  لیگ در  گذشته پیش نیامده بود که هشت بازی سنگین داشته باشیم اما امسال 4 بار روبه روی دانشگاه آزاد و 4 بار  رودروی‌ پتروشیمی نوری عسلویه قرار گرفتیم که فشار زیادی روی ما بود خوشبختانه به کمک برنامه ریزی‌های‌ خوبی که انجام دادیم و یارگیری که کردیم توانستیم به عنوان قهرمانی دست یابیم. 

وی با اشاره به اینکه تیمش برای پنجمین بار است که کاپ قهرمانی را  بالای سر می‌برند، در این باره  توضیح داد: تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر پیش از این 4 دوره در ده سال اخیر ( سالهای  84.86.87.90 ) قهرمان شده بود که با قهرمانی امسال این تعداد به عدد 5 رسید که چهار دوره من مربی بودم و یک دوره هم تیم را آقای کاسب هدایت می‌کرد.
 
حسنی اعلام کرد: البته باشگاه  پتروشیمی بندر امام ماهشهر در لیگ 92-93 سه تیم در رشته‌های  تنیس روی میز، بسکتبال و شطرنج بانوان داد که هر سه آنها قهرمان شدند  جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم از  باشگاه، مدیریت  پتروشیمی که حمایت خوبی از پینگ پنگ در سال های اخیر  انجام داده که حضور آنها در این رشته ورزشی و با توجه به امکانات بالا، مبالغ قراردادی خوب و... یک اتفاق عالی برای تنیس روی میز است.
 
 سرمربی با سابقه تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر در خصوص بازی‌های شاگردانش در لیگ بیست و دوم گفت: هدفمان از ابتدا این بود که بدون باخت قهرمان شویم و البته به آن هم رسیدیم و در دوره مقدماتی در حالی با دانشگاه  آزاد مساوی کردیم که 5 بر3 جلو بودیم اما در پلی آف نتایج را جبران کردیم. البته برنامه ریزی دقیق و اردوهایی که پشت سر گذاشتیم در آمادگی تیم تاثیر بسزایی داشت.
 
 وی ادامه داد: از ابتدای سال 93 اردوهای خود را برای حضور قاطع در بازی های پلی آف آغاز کردیم، سپس بار دیگر در اردیبهشت ماه اردو گذاشتیم و در نهایت نتیجه زحمت‌هایمان را گرفتیم.
 
 حسنی ضمن ارزیابی لیگ بیست و دوم تنیس روی میز،  برای بهتر برگزار کردن لیگ سال آینده پیشنهاد داد: لیگ امسال از نظر کیفی عالی بود اما از نظر کمی تعداد تیم‌ها پایین بودند فدراسیون باید تمهیداتی را بیندیشد که در سال آینده که 5 یا 6 تیم خوب داشته باشیم. البته از آنجا که  تعداد بازیکنان  خوب در ایران کم است می توان بازیکن‌ های خارجی را هم به خدمت گرفت.
 
 وی تصریح کرد:  در لیگ امسال وضعیت به گونه ای بود که اگر قرار می شد تیم چهارمی هم برای کسب عنوان قهرمانی بیاید دیگر بازیکن خوبی در کشور  نداشتیم که این تیم بتواند به خدمت بگیرد،  به نظر من اگر تعداد ارنج را کمتر کنند تا تیم های دیگری که می خواهند در کورس قهرمانی باقی بمانند هم از جذب بازیکنان خوب محروم نباشند بهتر خواهد شد و لیگ جذابتری را خواهیم داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرمربی ، تیم ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار