تیم فوتبال ساحلی ایران در سومین دیدارش در رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی تاهیتی 2013 برابر اوکراین شکست خورد تا برای صعود به مرحله حذفی این رقابتها منتظر نتیجه دیدار برزیل و سنگال بماند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، روز پنجم از مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی تاهیتی2013 صبح امروز شنبه آغاز شد که در نخستین دیدار از گروه C تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر اوکراین 3 بر 2  تن به شکست داد تا برای صعود به مرحله حذفی این مسابقات منتظر نتیجه دیدار برزیل با سنگال بماند.

  

در این بازی که با قضاوت سردار اکسر از ترکیه برگزار شد، محمد احمدزاده (2  و 38 ثانیه) و پیمان حسنی (32 و 42 ثانیه) برای تیم ایران گل زدند و آندری بورسوک (2 و 34 ثانیه)، اولکساندر کورنیچوک (21 و 44 ثانیه) و ایگور بورسوک (29 و 34 ثانیه) گل‌های اوکراین را در این بازی به ثمر رساندند.

همچنین رومان پاچف و اولگ زبورووسکی از تیم اوکراین بازیکنان اخطاری این مسابقه بودند.

مارکو اوکتاویو در این بازی سیدپیمان حسینی، امیرحسین اکبری علی نادری، مهران مرشدی‌زاده و محمد احمدزاده در ترکیب اولیه تیم ایران استفاده کرد.

تیم فوتبال ایران  در نخستین دیدار خود در این جام برابر برزیل با نتیجه 4 بر یک شکست خورده بود اما در دومین مسابقه برابر سنگال به پیروزی 5 بر 3 دست یافت. این تیم پس از شکست امروز برابر اوکراین، باید برای صعود به مرحله بعدی این مسابقات منتظر نتیجه دیدار برزیل برابر سنگال بماند.

جدول رده‌بندی گروه C طبق سایت فیفا به شرح زیر است:
1- برزیل 6 امتیاز (یک بازی کمتر)
2- ایران 3 امتیاز
3- اوکراین 3 امتیاز
4- سنگال 3 امتیاز (یک بازی کمتر)
برچسب ها: ساحلی ، فوتبال ، اوکراین ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار