مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: در یکسال اخیر تعداد 110 زندانی غیر عمد استان بوشهر آزاد شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، سید اسماعیل موسوی پیش از ظهر امروز در دیدار با تعدادی از زندانیان کنگان با تبریک مبعث اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) بزرگترین شخصیت تاریخ بشریت است و روز بعثت پیامبر(ص) یک روز مهم در هدایت و ارشاد انسان‌ها به شمار می‌رود.

این مسئول با اشاره به اهمیت آزادی زندانیان غیرعمد افزود: ستاد دیه استان بوشهر با فرهنگ‌سازی برای آزادسازی زندانیان نیازمند اقدامات موثری انجام داده و این روند تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های مختلف شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و ارزشمندی هستیم که امیدوار هستیم به نتایج خوبی نیز برسیم.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر خاطرنشان کرد: در یکسال اخیر با کمک خیرین نیکوکار استان و به‌ویژه خیرین کنگانی توانسته‌ایم بیش از 110 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان را آزاد کنیم.

موسوی تصریح کرد: بر اساس آمار موجود از مجموع 110 زندانی آزاد شده، تعداد 5 نفر مربوط به شهرستان کنگان بوده است.

وی اضافه کرد: در ماه‌های اخیر و در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی کنگان، 2 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد که مربوط به شهر کنگان بوده و در زندان به‌سر می‌برند با همت و کمک مردم نوع‌دوست و خیرین عزیز کنگان آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با اشاره به فعالیت ستاد دیه در پیاده‌روی کنگان بیان داشت: در اقدامی مبتکرانه برای نخستین بار در برگزاری این همایش ستاد دیه استان توانست برنامه‌های تبلیغاتی و فرهنگی متنوعی را در مسیر برگزاری و محل برگزاری همایش ارائه دهد که با استقبال پرشور مردم شهر کنگان مواجه شد.

وی یادآور شد: از همه خیران و انسان‌های نوع‌دوست و خیر انتظار داریم با کمک‌های مناسب در آزادی زندانیان غیرعمد اهتمام ورزند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: سمنان ، زندانی ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.