سرمربی سابق تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران باید در رقابت‌های لیگ جهانی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، یوتسا ست کوویچ اظهار داشت: تیم ملی والیبال ایران سال سختی در پیش دارد. والیبال ایران در سطح بالایی قرار دارد که در این سطح ده تا دوازده تیم حضور دارند که هر تیمی می تواند تیم های دیگر را شکست بدهد.

وی ادامه داد: ایران در دوره ای طولانی به تدریج پیشرفت کرده است اما حالا در شرایطی بسیار سخت قرار گرفته است و ممکن است در گروه خود در لیگ جهانی اول شود یا چهارم.

ست کوویچ خاطرنشان کرد: به اعتقاد من والیبال ایران توانایی این را دارد که در رده نخست والیبال جهان قرار بگیرد اما در راه رسیدن به این هدف ممکن است گاهی نتایج بدی هم به دست بیاید.

وی افزود: ایران باید به دنبال این هدف باشد که در مسابقات قهرمانی جهان بهترین نتایج را به دست بیاورد و لیگ جهانی فقط رقابت هایی برای رسیدن تیم ملی به آمادگی است.

این مربی نامدار والیبال جهان تاکید کرد: البته لیگ جهانی بسیار مهم است. اما بسیار سخت است که یک تیم در همه رقابت ها نتایج خوبی کسب کند.

وی گفت: والیبال ایران در رده های نوجوانان و جوانان هم شرایط خوبی دارد و محمد وکیلی و فرهاد نفرزاده انتخاب های خوبی از سوی آقای داورزنی بودند. آنها دستیاران من در مسابقات نوجوانان جهان در سال 2007 در مکزیک بودند. والیبال ایران در سطح بالایی قرار دارد و برای باقی ماندن در این سطح باید بازیکنان زیادی در این رده ها ساخته شوند.


سرمربی اسبق تیم های نوجوانان و جوانان ایران خاطرنشان کرد: اسلوبودان کواچ از 18 سالگی به مدت شش سال در تیم من بازی می کرد. او روحیه جنگنده ای دارد و این برای بازیکنان بزرگ بسیار مهم است که چیزی به آنها انگیزه بدهد.

وی گفت: ایران در حال حاضر به یک مربی مانند بوبو نیاز دارد و او می تواند والیبال این کشور کمک زیادی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار