محسن مجیدی سرپرست بخشداری کلیجانرستاق مرکز مازندران شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری مرکز مازندران، آیین تودیع و معارفه بخشدار بخش کلیجانرستاق برگزار شده و طی حکمی محسن مجیدی از سوی استاندار مازندران به عنوان سرپرست جدید بخشداری معرفی شده و از زحمات نصرالله زاهدی بخشدار سابق قدردانی شد.

فرماندار ساری در این مراسم ابراز داشت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی توفیق الهی است و مهم‌ترین و بالاترین شأن مسئولان خدمت به مردم بوده و باید همه توان و ظرفیت خود را جهت خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم به‌کار گیریم.

فرماندار مرکز مازندران ادامه داد: مسئولان، فرزندان نظام و انقلاب هستند که امروز در عرصه‌های مختلف خدمتگذاری، خدمت بی‌منت و صادقانه دارند.

جواد واحدی با تشکر از زاهدی بخشدار سابق کلیجانرستاق خاطرنشان کرد: این مسئول در مدت 32 ماه خدمت در بخشداری زحمات زیادی را در بخش کلیجانرستاق کشید و سربلند و سرافراز در منصب و سنگر دیگری خدمت می‌کند.

واحدی گفت: فضای موجود در بخش، فضایی آکنده از تعامل و همگرایی است و مدیریت متمرکز در بخش عملکرد قابل قبولی داشته و مسئولان بخش توانستند فضای صمیمی در بخش ایجاد کنند.

فرماندار مرکز مازندران اضافه کرد: تغییرات نشانه ضعف افراد نیست بلکه تغییرات، تحول و تجربه را ایجاد می‌کند و فضایی را برای خدمت به دیگران به وجود می‌آورد.

وی افزود: زاهدی در مدت 32 ماه خدمت کارنامه درخشانی را از خود به جا گذاشت و علت تغییر بخشدار نه ضعف مسئول سابق بوده بلکه ایجاد فضای جدید و خدمت‌گذاری به مردم است.

وی تصریح کرد: در بخش کشاورزی، گردشگری و صنعت بخش کلیجانرستاق دارای قابلیت شکوفایی بسیاراست.

وی به اهتمام ویژه مدیران و نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: مسئولان فضا را برای شکوفایی بخش فراهم کردند.

واحدی گفت: مشکلاتی در بخش وجود دارد که با پیگیری‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و بحث توسعه در بخش با توجه به برنامه‌های دولت قطعا در آینده نزدیک شاهد تغییرات محسوسی خواهیم بود.

واحدی گفت: باید در سال 93 به دو موضوع مهم اقتصاد و فرهنگ با تعیین راهبردها، خط ‌مشی‌ها، راهکارهای اجرایی و عملیاتی با وجدان کاری، ایجاد فضای همدلی، وحدت برای شکوفایی، رونق و توسعه و پیشرفت کشور با عزم ملی و مدیریت جهادی دست یابیم.

بخشدار سابق بخش کلیجانرستاق ساری در این مراسم با بیان اینکه در طول خدمت به هیچ گروه و جناحی متصل نبودم، تصریح کرد: خط ما خط ولایت است و عزت و موفقیت ما در گرو ولایت‌مداری بوده و نگاه و دیدگاهم حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی است.

نصرالله زاهدی با اشاره به فعالیت 32 ماه خود در این بخشداری گفت: با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در آینده نزدیک شاهد توسعه در بخش کلیجانرستاق خواهیم بود.

سرپرست جدید کلیجانرستاق گفت: این بخش علی‌رغم اینکه دارای ظرفیت‌های زیادی شامل زمین‌های حاصلخیز، منابع آبی غنی و در حوزه صنعت و گردشگری دارای پتانسیل‌های فراوان است.

محسن مجیدی گفت: اما هنوز غبار محرومیت بر چهره این بخش وجود دارد و باید برای رسیدن به فضای توسعه و خدمت بیشتر به مردم تلاش کنیم و امیدواریم بتوانیم با کمک هم فضای جدیدی را به وجود بیاوریم.

وی از شوراهای روستا و شهر، دهیاران و مسئولان بخش کلیجانرستاق درخواست کرد تا  اتحاد، یکدلی و برادری در بخش تقویت شود و با کمک هم به مشکلات و مسائل پیش رو فائق بیاییم.

مجیدی با اشاره به فرمایشات رهبری در شعار سال گفت: عزم ملی یکی از مصادیق فرمایشات رهبری است که با برادری و همکاری در بخش این امر تحقق پیدا می‌کند.

مجیدی رعایت ضوابط و مقررات را از اولویت‌های مهم دانست و گفت: تعریض مسیر ساری ـ تاکام باید مهم‌ترین دغدغه ما باشد که امیدواریم با همدلی و تلاش این مهم محقق شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بخشدار ، مازندران ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.