آخرین اخبار آبی‌های پایتخت

آندو اولین بازیکن میلیاردی استقلال از نگاه مسئولین/ شروط باشگاه استقلال برای جذب بازیکنان

باشگاه استقلال روزهای شلوغی را سپری می کندو اخبار داغی از این تیم به گوش می رسد که در این گزارش به عمده این اخبار می پردازیم.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از یک مقام آگاه ، بختیار رحمانی، با شرایطی خاص در تیم فولاد روبه رو شده است زیرا این باز‌یکن نمی‌تواند براحتی از تیم فعلی خود جدا شده و راهی استقلال شود.
 
 گفتنی است: در بند قرار داد این باز‌یکن قید شده است که وی تنها در صورتی‌ می‌تواند فولاد را ترک کند که از یک تیم اروپایی پیشنهاد دریافت کند و می‌تواند برای حضور در اروپا، از فولاد جدا شود زیرا وی یک فصل دیگر قرار داد دارد و فولاد باید اجازه جدایی‌اش را صادر کند و در این خصوص اعلام شده است که وی برای جدایی و حضور در استقلال شرایط ایده‌ آلی ندارد زیرا مسئولین فولاد رضایت وی را صادر نمی‌کنند و رحمانی نمی‌تواند به قولش به قلعه‌نوعی عمل‌ کند.
 
شایان ذکر است: این بازیکن در حال حاضر امیدوار به حضور در لیگ‌های اروپایی است و نمی‌تواند به راحتی استقلال شود.
 

 آندو، اولین بازیکن میلیاردی استقلال از نگاه مسئولین

 آندرانیک تیموریان، بازیکن ملی‌پوش که قرار دادش  با استقلال به اتمام رسیده برای مذاکره با آبی‌ها قول داده است، اما مشخص نیست که در ایران به  فوتبال خود ادامه دهد.
 
آندو تیموریان‌ جزو ‌نفراتی است که امیر قلعه نوعی روی وی حساب ویژه‌ای بازی کرده  اما این بازیکن جزو نفراتی است که اگر قرار به ادامه همکاری با استقلال باشد، عقد قرار داد با مبلغ پایین قانع نیست و در حد فصل قبل از آبی‌ها پول دریافت می‌کند.  
 
گفتنی است: وی جزو نفراتی است که استقلالی‌ها، به حضور وی نیاز دارند و حتی اعضای هیات مدیره نیز  خواستار جذب وی هستند.
 
شایان ذکر است:قرار شده است که استقلالی‌ها در خصوص قرار داد با این بازیکن در صورت توافق کامل مبلغ میلیاردی در نظر بگیرند زیرا آبی‌ها برای چهار بازیکن  می‌توانند تا سقف یک میلیارد هزینه کنند و آندرانیک تیموریان جزو نفراتی است که آبی ها در صورت جذب وی مبلغ قابل توجهی را به وی پرداخت می کنند اما نظر اصلی تیموریان  حضور در اروپاست.
 
 اسماعیل شریفات با استقلال وارد مذاکره شد 
  
 اسماعیل شریفات جزو نفراتی است که سرمربی استقلال خواستار حضور وی در تیم است، و گفته می‌شود که این بازیکن با آبی‌ها  برای حضور در این تیم وارد مذاکره شده است. 
 
 اسماعیل شریفات فصل قبل در تیم استقلال با این تیم قهرمان شده پس از آن راهی فولاد شد تا فصل جدیدی را آغاز کند، این در حالی است که وی با فولاد نیز قهرمان شد و قرار است که به استقلال بازگردد.
 
شایان ذکر است: این بازیکن حتی صحبت‌های اولیه را با آبی ها انجام داده است اما هنوز مشخص نیست که شرایط مالی و فنی استقلال برای شریفات ایده آل تر از فولاد است یا خیر.
 
گفتنی است: مسئولین تیم استقلال اعلام کردند که برای سال آینده 6 بازیکن لیگ برتری را جذب می‌کنند و قرار است در این خصوص اقدامات لازم انجام شود زیرا در حال حاضر  نظری جویباری مشغول بررسی شرایط جذب بازیکنان جدید تیم است و این مقام مسئول جزو نفراتی است که مورد تایید و اطمینان افشار زاده قرار گرفته است.

 سید صالحی در باشگاه استقلال رویت شد


 سید مهدی سید صالحی ، مهاجم پرسپولیس در باشگاه استقلال حاضر شد و با مدیریت جدید تیم استقلال دیدار کرد، اما این دیدار به حضور وی در استقلال مربوط نمی‌شود.
 
 سید صالحی با مشکلات زیادی روبه رو شده است زیرا مالیات وی از فصول قبل هنوز باقی است و وی نتوانسته آنها را پرداخت کند.
 
 به همین دلیل وی با حضور در باشگاه  استقلال خواستار رسیدگی مسئولین جدید استقلال در این خصوص شده است.
 
 گفتنی است: سید صالحی، از فصول قبل از استقلال طلب دارد و در این خصوص نیز با افشار زاده مذاکره کرد، اما مدیریت آبی‌ها به وی اعلام  کرد که در حال حاضر بودجه کافی به باشگاه نرسیده است و به محض دریافت  پول، مبلغ مورد نظر این مهاجم که از فصول قبل از استقلال طلب دارد به وی پرداخت می‌شود. 
 
شایان ذکر است: حرف و حدیث در خصوص سید صالحی و حضورش در استقلال زیاد است اما مشکلات وی برای حضور در باشگاه به مذاکره و بازگشت وی مربوط نمی‌شود زیرا این بازیکن در پرسپولیس می‌ماند.
 
 
 باشگاه استقلال برای بازیکنان شرط گذاشت 
 
بازیکنان تیم استقلال با شرایط خاص می‌توانند با این باشگاه قرار داد امضا کنند زیرا باشگاه  برای نفرات جدید و قدیم شرط و شروطی قرار داده است.
 
  بازیکنان تیم استقلال تحت شرایط خاص می‌توانند قرار دادشان‌ را برای حضور در این تیم به امضا  برسانند زیرا شرط افشار زاده به عنوان مدیریت جدید تیم برای بازیکنان فصل آینده استقلال این است که آنها برگه تسویه حساب مالیاتی خود را در اختیار داشته باشند زیرا این امر برای وی حائز اهمیت است و به عقیده مدیر عامل تیم تمام بازیکنان باید بر اساس مبلغی که دریافت می‌کنند مالیات خود را پرداخت کنند و پس از آن قرار داد خود را به امضا برسانند.
 
 شایان ذکر است: افشار زاده به عنوان مدیر عامل تیم استقلال در این خصوص شرایط خاص را برای نفرات این تیم در فصل جدید در نظر گرفته است و این موضوع عاملی است که اعضای تیم را با شرایط و شروط ویژه  این مدیر عامل روبه رو می سازد  که نفرات تیم باید آنها را رعایت کنند.
 
 گزارش جالب از هزینه های استقلال

 
 هزینه های فصل قبل استقلال در حدود 27 میلیارد برآورده شده  و بخشی از این هزینه ها برای این باشگاه قابل توجه است زیرا مربوط به هزینه های ایاب و ذهاب می شود
   هزینه های استقلال در خصوص ایاب و ذهاب سال گذشته قابل توجه است زیرا اعلام شده که  فتح اله زاده از هزینه 21 میلیون و ششصد هزار تومانی سخن گفته است که صرف ایاب و ذهاب تیم شده است .
 
 گفتنی است: هزینه اتوبوس‌های اجاره ای که استقلالی‌ها را تا برخی شهرستان ها برای انجام برخی دیدارها یاری می رساند و همچنین هزینه ایاب و ذهاب تیم های آسیایی که در تهران با استقلال بازی داشتند،‌ برآورده شده  و اعضای تیم استقلال تهران با چنین هزینه هایی روبه رو شده است.
 
شایان ذکر است: این هزینه های بسیار زیاد عاملی است که در فصل قبل،  برای آبی ها مشکل ساز شد و هزینه قابل توجه ایاب ذهاب نیز برای استقلال مشکل ساز شده است.
 
 این در حالی است که هزینه فصل قبل استقلال بالاتر از حد  تصور برآورد شد ./ق
 
برچسب ها: بختیار ، استقلال ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار