مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون : خانواده زندانی جزو عائله حکومت است/ ضرورت توجه خاص دولت به خانواده زندانیان ، سرنوشت یکسان تروریست‌های سوری و منافقین / جمله کلیدی الجرباء به رجوی / وضعیت این روزهای منافقین ، دیدار ظریف و اشتون ساعت 17 به وقت تهران/ برگزاری ضیافت شام در کنسولگری ایران با حضور مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

تدوین برنامه ششم توسعه باید زودتر از شهریور ماه به اتمام برسد/ دولت کارش را نهایی کند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/5/2289139_408.jpg

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید تدوین برنامه ششم توسعه زودتر از شهریورماه به اتمام برسد تا مجلس وقت کافی درباره مطالعه بودجه کشور داشته باشد.

مردم سوریه پاسخ آمریکا و تروریست‌ها را در انتخابات خواهند داد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تلاش آمریکایی‌ها برای روشن نگه داشتن آتش جنگ در سوریه و نجات معارضین گفت: آمریکا در سوریه خانه‌ای بر روی باد می‌سازد.

دیدار رجوی با مخالفین سوری که مدعی آزادی حقوق بشر است، جای تامل دارد

عضو کمیسیون اننیت ملی و سیاست خارجی گفت: دیدار مریم رجوی با رئیس ائتلاف مخالفین سوریه در کشوری که مدعی آزادی حقوق بشر است، جای تأمل دارد و امروزه پیوند این گروهک‌های تروریستی توسط کشورهای اروپایی رقم می‌خورد.

استقبال حجت‌الاسلام‌ سید حسن خمینی از رئیس و نمایندگان مجلس

 رئیس و نمایندگان مجلس در بدو ورود به حرم حضرت امام خمینی(ره) مورد استقبال حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی قرار گرفتند.

توضیحات مجمع تشخیص درباره طرح رسیدگی به اموال مسئولان
 روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مورخ 3/3/93، طرح رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران، اختلافی میان مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان مطرح شد.

آغاز انتخاب هیئت‌رئیسه کمیسیون‌های مجلس از 18 خرداد ماه

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: انتخابات هیئت‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس از 18خرداد ماه آغاز خواهد شد.

"حنای" منافقین برای ایران بی‌رنگ است/ دیدار "رجوی" با مخالفان سوری در راستای اشتراکات تروریستی
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پیوند گروهک منافقین با گروه‌های تروریستی مخالف در سوریه به معنای این است که این‌ها بر روش تروریستی خودشان اصرار دارند، اما می‌دانیم که این نوع اقدامات برای ملت ایران حنای بی‌رنگ است و همه ماهیت این گروه‌های تروریستی را خوبی می‌شناسند.

خانواده زندانی جزو عائله حکومت است/ ضرورت توجه خاص دولت به خانواده زندانیان
 مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان گفت: خانواده زندانیان آنچنان از کمک‌های دولتی برخوردار نیستند و باتوجه به اینکه خانواده زندانی جزو عائله حکومت است ما از دولت محترم انتظار داریم توجه خاصی را به این قشر از جامعه داشته باشند.

نمایندگان برای تجدید بیعت با آرمانهای امام(ره) عازم مرقد بنیانگذار انقلاب شدند

 نایب رئیس مجلس از عزیمت نمایندگان مجلس برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی به حرم مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.

سرنوشت یکسان تروریست‌های سوری و منافقین / جمله کلیدی الجرباء به رجوی / وضعیت این روزهای منافقین
 دبیرکل بنیاد هابیلیان با اشاره به دیدار احمد الجرباء با سرکرده منافقین ایران گفت: امروزه سرنوشت منافقین کاملا واضح است چرا که از آنان لاشه‌ای بیشتر باقی نمانده بنابراین با این جمله می‌توان به وضعیت اپوزسیون گروه‌‌های مسلح تروریستی پی برد.

دیدار ظریف و اشتون ساعت 17 به وقت تهران/ برگزاری ضیافت شام در کنسولگری ایران با حضور مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور دیدار و گفت‌وگو با کاترین اشتون نماینده 1+5 در مذاکرات هسته‌ای با ایران ساعتی پیش عازم استانبول شد، عصر امروز با وی در ساعت 17 دیدار می‌کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار