جبهه النصره شاخه القاعده در سوریه مسئولیت انفجارهای دیروز حمص را برعهده گرفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری "بانوراما الشرق الأوسط"، جبهه النصره شاخه القاعده در سوریه امروز دوشنبه مسئولیت انفجارهای دوخودروی بمب گذاری شده که روز گذشته در شهر حمص منفجر گردید و منجر به کشته شدن 12 تن و مجروح شدن حداقل 30 نفر شد را برعهده گرفت.

این جبهه در بیانیه‌ای که در حساب توئیتر خود آن را منتشر ساخته است گفته : خدا بر بندگان مبارز خود در جبهه النصره منت نهاد تا بتوانند بزرگترین پایگاه نظام را با وجود اقدامات امنیتی و مکان‌های بازرسی و موانع امنیتی متعدد منفجر سازند.

این بیانیه می‌گوید : اولین خودرو در خیابان شصتم در منطقه الزهراء در شرق شهر حمص پارک شد و خودروی دوم نیز در نزدیکی پالایشگاه حمص متوقف گردید و پس از آن هردو منفجر شد.

این بیانیه می افزاید: در خلال تجمع مردم در این دومکان برای انجام عملیات امداد و نجات، موشکهای گراد نیز شلیک گردید تا بیشترین ضربه به صفوف این افراد برسد و مقداری از آنچه آنها به خوانواده‌های ما چشاندند ، بچشند.

گفتنی است که استاندار حمص "طلال البرازی" امروز دوشنبه در گفتگو با خبرگزاری فرانس پرس گفت: تعداد کشته شدگان انفجار منطقه الزهرا ء در حمص به 12 کشته و 23 مجروح رسیده است.همچنانکه 7 تن نیز در انفجار دوم مجروح شدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار