فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: هماهنگی های لازم برای انتقال پیکر دو شهید هفشجانی حادثه تروریستی روز شنبه در شهر بعقوبه عراق برای تشییع در شهرکرد انجام شد.

حمید ملکپور افزود: این شهدا در بمب گذاری تروریست ها در مسیر تردد خودروی کارگران ایرانی شاغل در خط لوله گاز در عراق به شهادت رسیدند و پیکر آنان عصر روز شنبه از طریق مرز خسروی پس از انجام تشریفات قانونی وارد کشور شد.
وی گفت: ابراهیم امینی و صادق حسینی دو کارگر شهید هفشجانی هستند که بر اثر بمب گذاری در مسیر خودروی حامل کارگران و مهندسان ایرانی شاغل درخط لوله انتقال گاز در شمال شرق بعقوبه درخاک عراق به شهادت رسیدند.
ملکپور، با بیان اینکه در این حادثه تروریستی هشت کارگر ایرانی نیز مجروح شدند، افزود: شش نفر از این مجروحان نیز از استان چهارمحال و بختیاری هستند.
زمان دقیق تشییع پیکر شهدای این حادثه تروریستی هنوز تعیین نشده است.
22 آذر پارسال نیز افراد مسلح به خودروهای حامل کارگران و مهندسان ایرانی خط لوله گاز در  75 کیلومتری شمال شرق بغداد پایتخت عراق حمله کردند.
در جریان این حادثه تروریستی 16 نفر از کارگران و مهندسان ایرانی شهید و پنج ایرانی دیگر نیز مجروح شدند که اجساد شهدا در سه مرحله از مرز خسروی و مجروحان این حادثه نیز در دو مرحله از مرز پرویزخان در شهرستان قصرشیرین وارد کشورمان شد. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.