مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر گفت: پروژه نظام مدیریت تحول جمعیت هلال احمر ایران موفق به کسب گواهینامه استاندارد بین‌المللی توف راینلند کشور آلمان شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، وحید رحمتی، مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه پروژه نظام مدیریت تحول راهبردی جمعیت هلال‌احمر موفق به کسب گواهینامه بین‌المللی توف راینلند شد‏، اظهار داشت: موسسه توف راینلند (TÜV Rheinland) آلمان یکی از معتبرترین سازمان‌های بین‌المللی است که به منظور بهبود و ارتقای سطح کیفیت فعالیت سازمان‌ها پس از بررسی و تایید، گواهینامه استاندارد بین‌المللی صادر می‌‌کند.

وی افزود: نمایندگی موسسه یاد شده در کشورمان با کمک انجمن مدیریت ایران به عنوان قدیمی‌ترین انجمن مدیریتی کشور که به مدت ۷ سال رتبه نخست طبقه‌بندی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دارد، با بررسی کارشناسان و سرممیزان ذیربط خود، پروژه نظام مدیریت تحول راهبردی جمعیت هلال‌احمر را در ۳ بخش مورد ارزیابی قرارداده و گواهینامه تایید پروژه را به جمعیت هلال‌احمر اعطا کرده است.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر ادامه داد: این موسسه در بخش اول پیکره استراتژیک جمعیت هلال‌احمر شامل ارزش‌ها، ماموریت، چشم‌انداز، استراتژی اصلی، در بخش دوم تبیین استراتژی‌های بخشی، هدف موضوعی و شاخص‌ها و در بخش سوم شروع عملیات‌سازی را مورد پذیرش قرار داده که در یک ظرف زمانی یک‌ساله و پس از ممیزی آن را با بخش اول و دوم تطبیق خواهد داد.

رحمتی دیگر ویژگی‌ این گواهینامه را، تایید طراحی مدل کلی تحول راهبردی جمعیت بر اساس مبانی دو مکتب مدیریت دانایی و مدیریت ارزش عنوان کرد.

به گفته وی، مدیریت ارزش به عنوان نسل سوم مدیریت دانایی و آخرین مکتب مدیریتی در هزاره سوم، مبنای ارزیابی عملکرد تمامی صنایع بین‌المللی توسط موسسه فورچون است که در آن اساس ارزیابی؛ عملکرد مبتنی بر میزان انگیزش، توانمندی، رضایت و اثربخشی سرمایه‌های درون و برون‌سازمانی است.

لازم به ذکر است؛ جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد در مرحله دوم، اخذ استاندارد مستند‌سازی نظام تحول راهبردی و همچنین نظام ارزیابی عملکرد متعادل سازمانی را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جمعیت ، هلال احمر ، طرح ، تحول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار