براساس آخرین پیش‌یابی هواشناسی هوای مازندران فردا (دوشنبه) صاف تا قسمتی ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، بر‌اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی مازندران برای امروز صاف تا قسمتی ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی شده است.

در ارتفاعات نیز آسمان مازندران برای فردا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب با رگبار و رعد و برق پراکنده پیش‌بینی شد.

براساس آخرین پیش‌بینی‌های کارشناسان هواشناسی، نیز هوای مازندران صاف تا قسمتی ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد بوده و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات هم رگبار و رعد و برق پراکنده گزارش شد.

سمت باد هم از شمال‌غربی تا جنوب غربی بوده و سرعت آن چهار تا 10 متر بر ثانیه برآورد شد. وضعیت دریا امروز موج کوتاه و از اواخر روز نسبتا مواج بوده است.

بیشینه دمای هوای امروز ساری با دو درجه کاهش نسبت به روز گذشته به 34 درجه سلسیوس رسیده و کمینه دمای هوای امشب ساری نیز با یک درجه کاهش نسبت به شب گذشته به 20 درجه بالای صفر ‌رسید.

برای روز سه‌شنبه نیز آسمان مازندران صاف تا قسمتی ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد و همچنین در ارتفاعات در ساعات بعدازظهر و اوایل شب با رگبار و رعد و برق پراکنده همراه است.

سازمان هواشناسی هوای روز چهارشنبه هفتم خرداد ماه امسال را را هم صاف تا قسمتی ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی کرده که در ارتفاعات در ساعات بعدازظهر و اوایل شب با رگبار و رعد و برق پراکنده گزارش شد./س

برچسب ها: ابری ، ورزش ، صاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.