نمایشگاه خط عشق به همت مجمع ادوار و بسیج دانشجویی 3 تا 14 خرداد 93 در پردیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود. ‏

 مجید رحمانی دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه خط عشق در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با سالگرد آزاد سازی خرمشهر و رحلت امام خمینی (ه) این نمایشگاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بسیج ‏جامعه پزشکی، شبکه سلامت صدا وسیما ، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 3 و باهدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج جامعه پزشکی و آشنایی عموم مردم با ایثار و فداکاری‌های این شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس راه اندازی گردید.  

وی افزود: با توجه به نامگذاری امسال به نام «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری ،  14 نهاد مختلف با همکاری و همفکری مشترک خود در جهت برگزاری هرچه با شکوهتر این نمایشگاه اقدام کردند.

وی به فضای معنوی حاکم بر این نمایشگاه اشاره کرد و یادآور شد: با وجود کمبود مکان‌های  فرهنگی در خیابان ولیعصر (عج) برپایی این نمایشگاه فضایی را فراهم آورده است تا  علاوه بر دانشجویان، عموم مردم نیز بتوانند  از این فضای معنوی و همچنین زیارت قبور مطهر 3 شهید دفاع مقدس که در سال 92  و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(ع) در این محل به خاک سپرده شدند به راحتی بهره‌مند شوند.
 
رحمانی تصریح کرد: در طول برگزاری این نمایشگاه هرشب بعد از بازدید مردم از یادمان شهدا و نمایشگاه عکس شهدای بسیج جامعه پزشکی از یک خانواده شهید ‏بسیج جامعه پزشکی دانشگاههای علوم پزشکی تهران دعوت شده و از آن بزرگواران تقدیر به عمل خواهد آمد که این برنامه با همکاری صداو سیما پخش خواهد شد.
  
وی افزود: این نمایشگاه هرشب بعد از نماز مغرب و عشاء در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی ‏شهید بهشتی واقع در تقاطع نیایش- ولیعصر برگزار می شود.‏

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار