مراسم اختتامیه جشنواره دو سالانه صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور 8 خرداد برگزار می‌شود و از 90 برگزیده در این مراسم تجلیل می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدعباس تقوی دبیر پنجمین جشنواره دو سالانه صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: هدف از برپایی این جشنواره را درک صحیح از سبک زندگی از منظر امام سجاد(ع)، تحول در نگرش و شیوه دعا با تأکید بر روش صحیفه سجادیه، ساماندهی و بسترسازی برای پژوهش‌های دینی کاربردی با محوریت امام سجاد(ع)، کمک به تدوین شاخص‌ها و ملاک‌های اسلامی شدن دانشگاه‌ها با استفاده از آثار امام سجاد(ع) و ... برشمرد. 

وي افزود: دبیرخانه جشنواره دوسالانه صحیفه سجادیه را واقع در دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ هرمزگان عنوان کرد و گفت: این جشنواره در دو بخش علمی و هنری برگزار شد. 

حجت‌الاسلام سیدعباس تقوی تصريح كرد: بخش علمی را شامل مسابقه کتابخوانی و درک مفاهیم از کتاب صحیفه زندگی برگرفته از صحیفه سجادیه و رساله الحقوق امام سجاد(ع) دانست که با حضور دانشجویان و کارمندان دانشگاه برگزار شد و افزود: بخش دیگری نیز در حوزه علمی به تألیف کتاب، مقاله، پژوهش و پایان نامه از سوی دانشجویان و استادان دانشگاه اختصاص داشت. 

وي بخش هنری را نیز شامل وبلاگ نویسی، فیلم کوتاه، شعر، خوشنویسی، دل نوشته، داستان، مینیاتور دانست و گفت: بیش از 23 هزار نفر در بخش کتابخوانی و بیش از هشت هزار نفر در بخش‌های علمی و هنری شرکت کردند. 

حجت‌الاسلام سیدعباس تقوی با بیان اینکه در این مراسم نزدیک به 90 برگزیده تجلیل می‌شود، سخنرانان این مراسم را حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام محمد محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها معرفی کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار