مدیر امور فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها از برگزاری اختتامیه جشنواره سراسری دو سالانه صحیفه سجادیه در ۸ خردادماه در استان هرمزگان خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد طاهری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در مراسم اختتامیه این جشنواره حجت الاسلام ابوترابی نائب رئیس مجلس و نیز حجت الاسلام محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها سخنرانی خواهند کرد. 

وی افزود: دبیرخانه این جشنواره به دفتر استانی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان و به دبیری حجت الاسلام تقوی سپرده شده است. 

حجت الاسلام سید محمد طاهری با اشاره به تولید محصولات فرهنگی مانند کتاب، پاورپوینت، بروشور و نشریه در باره صحیفه سجادیه اشاره کردواظهار داشت: ۸۵ بروشور با مضامین اخلاقی، ۴۵ پاورپوینت من‌تر شده و دو جلد کتاب صحیفه زندگی چاپ و به دفا‌تر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها ارسال شده و این مطالب در سایت صحیفه سجادیه بارگذاری هم شده است. 

وی تصریح کرد: تعدادی بیش از ۲۱ هزار نفر در این جشنواره شرکت کرده و حضور فعال داشته‌اند و این تعداد غیر از افرادی است که در مسابقه‌های پیامکی این جشنواره حضور داشته‌اند. 

حجت الاسلام طاهری خاطرنشان کرد: در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در ماه رمضان یک غرفه ویژه مخصوصارائه آثار صحیفه سجادیه خواهیم داشت و تولیدات این جشنواره در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.