دو كارگاه آموزشي با عناوين «درآمدي بر استانداردها، معيارها و اصول نگارش در وب» و «آشنايي با انواع اينفوگرافيک و نقش تاثیرگذار آن در مدیریت اطلاعات» در حاشيه دومين همايش ملي مديران فناوري اطلاعات مراكز علمي برگزار مي‌شود.

محمد ربيعي دبير همايش مديران فناوري اطلاعات مراكز علمي كشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: كارگاه آموزشي «درآمدي بر استانداردها، معيارها و اصول نگارش در وب» و «آشنايي با انواع اينفوگرافيک و نقش تاثیرگذار آن در مدیریت اطلاعات» توسط پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران برگزار مي‌شود.  

وي افزود: كارگاه آموزشي «درآمدي بر استانداردها، معيارها و اصول نگارش در وب» با محوريت اصول وب‌نويسي، مقوله‌هاي اطلاعاتي و ارتباطي مورد نياز در پايگاه‌هاي وب، معرفي يك نظام وب‌سنجي و معيارهاي ارزيابي آن و معرفي ابزارهاي ارزيابي محتواي صفحه‌هاي وب، توسط ميترا شمسي و كارگاه آموزشي «آشنايي با انواع اينفوگرافيک و نقش تاثیرگذار آن در مدیریت اطلاعات» با هدف ايجاد توانايي در مخاطبان به منظور شناسايي كاربردها و استفاده از اينفوگرافيك در راستای وظایف كاري، تسهيل در امر تصميم‌سازي براي مديران ارشد و مياني با استفاده از اينفوگرافيك‌ها، آشنايي با تكنيك‌هاي ارائه گزارشات علمی، عملکرد، مدیریتی، آماري و ... با بهره‌گيري از اينفوگرافيك‌ها و شيوه‌هاي نوين بصري‌سازي داده‌ها و اطلاعات در بسترهای مختلف روز پنجشنبه 22 خرداد در پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران، دبيرخانه دائمي همايش، برگزار خواهد شد. 

ربيعي تصريح كرد: علاقه‌مندان به شركت در اين كارگاه‌هاي آموزشي مي‌توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر و ثبت‌نام به سايت پژوهشگاه مراجعه كنند چنانچه دومين همايش ملي «مديران فناوري اطلاعات مراكز علمي كشور» روز چهارشنبه 21 خرداد ماه توسط پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران برگزار مي‌شود. 

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار