پرونده سریال تلویزیونی "ستایش" در گفت و گوی مفصل مجله سروش شماره ۱۵۹3 با بازیگران و عوامل این سریال و تیتر یک"ستایش، 20 سال بعد" مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش؛ مجموعه پرمخاطب" ستایش" از جمله مجموعه هایی است که بعد از پخش سری اول توانست نظر بسیاری از مخاطبان ، منتقدان و صاحبنظران را به خود جلب کند. مدتی است که سری دوم این مجموعه در حال پخش است و همچون سری اول مورد استقبال زیادی از سوی مخاطبان قرار گرفته است چرا که این سریال با زبانی ساده فراز و فرودهای زندگی یک زن ایرانی را روایت می کند و با استفاده از تعلیق های مناسب توانسته بر جذابیت های مجموعه بیفزاید. از این رو مجله سروش در این شماره به سراغ بازیگران مجموعه " ستایش" از جمله مهدی سلوکی ، رامسین کبریتی، فریبا نادری و حدیث میرامینی رفته و گفتگوهای مفصلی را در مورد محتوا و نوع بازی در این مجموعه انجام داده است.



بخش رادیو تلویزیون سروش همچنین پرونده دیگری را برای مجموعه " راه شیری" بازگشایی کرده است و به نقد و بررسی این مجموعه اپیزودیک پرداخته است.

گزارش از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی " خاتون" ، نگاهی به شبکه های استانی به بهانه برگزاری هجدهمین جشنواره تولیدات مراکز و دهها مطلب خواندنی دیگر از مطالب این شماره سروش می باشد.

بی تردید امروز انس با قرآن و تلاوت آن یک ارزش به حساب می آید و صدا و سیما به عنوان رسانه ای ملی و فراگیر می تواند در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نقش بسزایی را ایفا کند. از این رو بخش فرهنگ و هنر مجله سروش به مناسبت برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم پرونده خود را با سخنان مقام معظم رهبری در این خصوص باز گشایی کرده است.

نگاهی به برنامه " آیینه خانه" و بررسی سبک زندگی به زبان معارف، سخنان معاون قرآنی وزارت ارشاد در مورد تغییر محل و و کاهش زمان برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و گزارشی از حضور حجت الاسلام قرائتی در برنامه " سمت خدا" ، گفت و گوی ترجمه شده با جان کیوزاک بازیگر سینمای هالیوود و گزارشی از گفته های بهنوش بختیاری در برنامه " رخ در رخ" از دیگر مطالب این بخش است.

بخش جامعه مجله سروش صفحات آغازین خود را به گفتگوی مفصلی از  رئیس سازمان بهزیستی کشور اختصاص داده است و در ادامه نگاهی به برنامه " دانه" شبکه چهار سیما و نقد روابط خانوادگی در مجموعه " قهر و آشتی" از دیگر مطالب این بخش است.

مجله سروش در بخش سیاسی خود گفت و گو با امیر سرتیپ منوچهر کهتری به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، نگاهی به گفته های محسن اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان در برنامه " شناسنامه" ، نگاهی به گفته های عراقچی معاون ویزی خارجه در برنامه " گفتگوی ویژه خبری" ، بررسی تحولات سوریه ، فلسطین، عراق و لیبی در برنامه " رادیو گفت و گو " و دهها مطلب دیگر را مورد بررسی قرار داده است.

شماره ۱۵۹3مجله سروش را با ده ها تیتر، مطلب و اخبار دیگر از باجه های مطبوعاتی سراسر کشور تهیه و یا برای اشتراک با شماره تلفن ۸۸۳۴۵۰۶۷ تماس حاصل نمایید.


انتهای پیام /اس
برچسب ها: سریال ، ستایش ، تلویزیون ، سروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید موسی زاده
۱۵:۳۸ ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
لطفا در مورد بیمه ایران بیشتر صحبت کنید مصاحبه اقای حامد عطائی دلنشین بود
Iran (Islamic Republic of)
مهدوی
۱۵:۳۲ ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
گزارش حامد عطائی بسیار خوب بود