مراسم جایزه مناره طلایی که مراسمی شبیه اسکار است، با هدف قدردانی از شهروندان مسلمان نمونه آمریکایی که در نشان دادن سیمای حقیقی اسلام نقش مهمی داشته‌اند، برگزار می‌شود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، جوایز مناره طلایی 2014 که به اسکار اسلامی معروف شده، روز 10 خردادماه به منظور تقدیر از رهبران موفق مسلمان در عرصه‌های مختلف اهدا خواهند شد.

در این مراسم که به همت آکادمی دستاوردهای اسلامی برگزار می‌شود، از مسلمانانی که در عرصه‌های حقوق، بهداشت و درمان، خیریه و امداد و دیگر عرصه‌ها نقش مهمی را ایفا کرده و نمونه خوبی را از یک شهروند مسلمان به نمایش گذاشته‌اند، تقدیر می‌شود.

طالب کریم، رئیس آکادمی دستاوردهای اسلامی می‌گوید: رسانه‌ها همواره مملو از گزارش‌هایی نگران‌کننده و ناراحت کننده در مورد مسلمانان هستند و جای گزارش‌هایی از‌ تلاش‌ها و نقش مثبت مسلمانان در آمریکا و سراسر جهان خالی است.

حدود 500 نفر از مدیران، رهبران سیاسی و متخصصان مسلمان از جمله پزشکان، وکلا، اساتید دانشگاه‌ها و دیگر افراد موفق از سراسر آمریکا در جشن جوایز مناره طلایی حضور خواهند داشت.

در این مراسم علاوه بر قدردانی از مسلمانان برجسته، کمک‌هایی نیز برای حمایت از نیازمندان مسلمان و غیرمسلمان در آمریکا و دیگر نقاط جهان جمع‌آوری خواهد شد
.
مراسم جوایز مناره طلایی که سال گذشته راه‌اندازی شد، امسال به صورت آنلاین نیز برای علاقه‌مندان در سراسر جهان به نمایش درمی‌آید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار