مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و با هدف مشارکت بخش خصوصی اداره‌ی امور سه شهرک صنعتی شماره‌ی دو اردبیل، پارس‌آباد و خلخال به بخش خصوصی واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ ابراهیم فریدی در بازدید از شهرک صنعتی شماره‌ی دو اردبیل با اشاره به اینکه از 6 شهرک و ناحیه‌ی صنعتی قابل واگذاری به بخش خصوصی سه شهرک صنعتی واگذار و توسط بخش خصوصی اداره می‌شود.

وی گفت: در این شهرک‌ها امکانات زیربنایی تکمیل شده و همه‌ی امور مربوط به اداره، حفظ و نگهداری از تأسیسات، امور زیربنایی و فضای سبز آن به صاحبان صنایع در قالب شرکت خدماتی واگذار شده و شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل نیز به همه‌ی فعالیت‌های این شرکت‌های خدماتی نظارت می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: با واگذاری مدیریت این شهرک‌ها به بخش خصوصی، حضور واحدهای صنعتی و تولیدی در تصمیم‌گیری برای اداره‌ی امور شهرک‌ها نسبت به گذشته پررنگ‌تر شده و حس تعاون و همکاری میان واحدهای صنعتی افزایش یافته است.

فریدی خاطرنشان کرد: در شهرک‌های صنعتی شماره‌ی یک اردبیل، مشگین‌شهر و ناحیه‌ی صنعتی نوجه‌ده انتخابات برگزار و اعضای هیئت مدیره مشخص شده و از این تعداد مراحل ثبت شرکت خدماتی شهرک صنعتی مشگین‌شهر به پایان رسیده و بقیه در مرحله ثبت شرکت خدماتی هستند.

انتهای پیام/ س

برچسب ها: اردبیل ، واگذاری ، شهرک ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.