هرمزگان از بهترين فرصت و ظرفيت ها براي سرمايه گذاري برخوردار است و با ايجاد منطقه ويژه در جاسک، ترمينال دوم نفتي ايران در اين منطقه ايجاد مي شود .

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه اطلاع رساني جامعه دريايي ايران (مانا) ، استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفيت هاي گسترده استان هرمزگان براي سرمايه گذاري، افزود: استان هرمزگان پنج منطقه ويژه اقتصادي و دو منطقه آزاد دارد و ايجاد يک منطقه ويژه اقتصادي ديگر در شهرستان جاسک نيز در دولت مصوب شده است.

جاسم جادري افزود: جزاير قشم و کيش و لاوان و ساير جزاير اين استان نيز فرصت هاي خوبي براي سرمايه گذاري دارد.

جادري با اشاره به ظرفيت هاي پالايشگاهي استان هرمزگان تصريح کرد: پالايشگاه بزرگ ستاره خليج فارس که ظرفيت توليد 35 ميليون ليتر بنزين را دارد در اين استان در حال احداث بوده و پالايشگاه هاي بزرگ ديگري نيز در اين استان فعال است.

وي منطقه ويژه اقتصادي خليج فارس و شهيد رجايي، کشتي سازي و بنادر استان هرمزگان، صنايع فولاد و آلومينيوم را از ديگر فرصت هاي مهم براي سرمايه گذاري دانست.

نماينده عالي دولت در استان هرمزگان همچنين با اشاره به مشکل کمبود آب در استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: براي احداث آب شيرين کن در اين استان نيز شرايط و تسهيلات خوبي را براي سرمايه گذاران ايجاد کرده ايم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار