یک حفره امنیتی در اندروید؛

هشدار! هکرها از دوربین گوشی شما را می بینند

دانشمند و وبلاگ نویس معروف Szymon Sidor یک حفره امنیتی در اندروید را معرفی کرده است که به هکرهای خلاق اجازه می دهد تا بدون آگاهی کاربران، به وسیله دوربین موبایل یا تبلت از زندگی کاربران جاسوسی کنند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ دانشمند و وبلاگ نویس معروف Szymon Sidor یک حفره امنیتی در اندروید را معرفی کرده است که به هکرهای خلاق اجازه می دهد تا بدون آگاهی کاربران، بوسیله دوربین موبایل یا تبلت از زندگی کاربران جاسوسی کنند. نرم افزارهایی در Play Store وجود دارد که می تواند بدون کسب اجازه از کاربر، با دوربین گجت مورد نظر عکس برداری کند. درحین عکس برداری باید نرم افزار فعال و نمایشگر گجت روشن باشد.



بعضی از نرم افزار های مخصوص Nexus 5 می توانند بدون روشن شدن مانیتور, از محیط اطراف عکس برداری کنند. با توجه به این حفره امنیتی، هکرها می‌توانند بدون آگاهی شما، محیط اطراف شما را شناسایی کنند و آنچه را که شما مشغول به انجام آن هستید را نیز تماشا کنند.
برچسب ها: اندروید ، play store ، nexus
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۶:۰۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۳
ببینید من فیلم میگیرم . بعد حذفش میکنم ....اونوقت که به اینترنت وصل میشوم .بازم از من جاسوسی میکننن....لطفا لطفا لطفا پاسخ بدهید. التماسا التماسا التماسا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۴۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
اگه به اینترنت وصل نباشی هم می تونن این کارو بکنن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۲:۰۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
نه بابا دیگه اینطوریام که نیست بدون اینترنت هم نمیشه دستشویی رفت