قائم مقام شهرداری منطقه 8 از رضایت‌مندی شهروندان از سامانه 1888 در شرق تهران خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید مرتضی موسوی با اشاره به کاهش زمان رسیدگی به درخواست شهروندان گفت: در همین راستا شناخت درست و انتقال صحیح انتقادات و نظر شهروندان از نکات مهم در سامانه 1888 است که باعث رسیدگی به موقع و جلب رضایت‌مندی شهروندان می شود.
 
وی افزود: سامانه 1888 به عنوان پل ارتباطی نسبت به برقراری ارتباطی آسان با دریافت نیازها و خواسته های مردم و بهره‌مندی از پیشنهادات و پتانسیل های موجود  فراهم  نموده است.
 
موسوی خاطر نشان کرد: ارتقاء، سرعت، دقت و هماهنگی در دریافت، ارجاع و پاسخگویی  به شهروندان و ارتقاء فرهنگی مسئولیت پذیری و پاسخ دهی شفاف مدیران از اهداف و برنامه های سامانه 1888 در سال جاری است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شهروند ، سامانه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار