معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: نیروهای مسلح سپاه، ارتش، مرزبانی و نیروهای انتظامی با تمام توان امنیت مرزهای استان را تامین می کنند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

آیت‌الله آزرمی  در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه پازلی از مجموعه حوزه‌ مرزهای کشور است.

وی گفت: مسائل امنیتی و مرزی و جنگ تحمیلی اثراتی بر استان کرمانشاه باقی گذاشته است.

آزرمی افزود : ارتباط دیرینه و تاریخی کشو رهای ایران و عراق ومبادلات اقتصادی بین آنان همواره برقرار بوده اگر نتوانیم اقتصاد سالمی را در استان و حوزه مرز داشته باشیم به اقتصاد و اجتماع لطمه خواهیم زد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: این گستره ارتباط در مرز دو کشور در برخی موارد فرصت و در برخی موارد تهدید به‌شمار می‌رود و در حوزه قاچاق کالا تهدید و آسیب داریم.

وی بر پیشگیری از قاچاق کالا و ارز در استان کرمانشاه تاکید کرد و افزود  : قاچاق منجر به بیکاری، کاهش درآمد سرانه و ده‌ها مورد دیگر اثر می‌گذارد.

آزرمی گفت: استان کرمانشاه چه در حوزه صادرات و چه در حوزه تردد زوار جزو نخستین مرزهای رسمی بوده و در حال حاضر نیز بیشترین مبادلات با کشور عراق از طریق استان کرمانشاه اتفاق می‌افتد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه افزود : نیروهای مسلح سپاه، ارتش، مرزبانی و نیروهای انتظامی با تمام توان در مرزهای استان کرمانشاه حضور داشته و امنیت مرزها را تامین و از قاچاق کالا و ارز پیشگیری می‌کنندز/.

برچسب ها: نیرو ، مسلح ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.