توسعه کمی دانشگاه پیام نور در سالهای گذشته موجب دور افتادن دانشگاه از رشد کیفی بوده است، لذا در شرایط کنونی تصحیح ساختار علمی این دانشگاه از اولویت جدی برخوردار است.

دکتر محمد آریامنش معاون حقوقی و امور مجلس دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: توسعه کمی دانشگاه پیام نور در سالهای گذشته موجب دور افتادن دانشگاه از رشد کیفی بوده است لذا در شرایط کنونی تصحیح ساختار علمی دانشگاه از اولویت‌های جدی برخوردار است. 

وی گفت: دانشگاه پیام نور با داشتن یک میلیون دانشجو می‌تواند حرکتی بزرگ در جهت رشد و توسعه علمی کشور داشته باشد، لذا اصلاح ساختار دانشگاه از جمله ضروریات در شرایط کنونی برای این دانشگاه به حساب می‌آید. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه پیام نور ۴۲۰۰ عضو هیات علمی دارد و تغییر و اصلاح هرم اعضای هیات علمی جزء نخستین گام‌ها برای افتتاح ساختار علمی این دانشگاه به حساب می‌‌آید، خاطر نشان کرد: در همین خصوص کمیته‌ها و گروه‌های تخصصی در جهت شناسایی آسیب‌ها و موانع بر سر اهداف دانشگاه در حال تشکیل است و در تلاشیم با راه اندازی کار گروه‌های علمی به بهبود و اصلاح ساختار علمی دانشگاه کمک کنیم. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
ساختارش درست بشو نیست، هر ترم به دانشجوهای بنده خدا یک دروس قابل اراده در ترم میدن که توی دانشگاه اجرا نمیشه و دانشجو هم مجبوره هر ترم واحد م برداره و همنیاز و پیشنیاز هم رعایت نشه و کلی پول بره
آخرین اخبار