دانشگاه پتانسیل بالایی برای تحقق مسائل فرهنگی دارد، لذا دانشگاه پیام نور هم ساماندهی و مدیریت بخش فرهنگی را در اولویت خود قرار داده است.

دکتر برزگر نجفی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه پتانسیل بالایی برای تحقق مسائل فرهنگی دارد و در همین زمینه، توجه و ساماندهی مسائل فرهنگی را در اولویت کاری خود در دانشگاه پیام نور قرار داده‌ایم.

وی گفت: دانشجویان قشر قابل توجهی از جامعه را تشکیل می‌دهند و توجه به ابعاد فرهنگی علم و بستر سازی فرهنگی برای دانشجویان یعنی جامه عمل پوشاندن به مسائل فرهنگی در سطح جامعه.

وی با بیان اینکه بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی نیز نیازمند رشد و تعالی فرهنگی هستند، خاطرنشان کرد: ضرورت توجه به مسائل فرهنگی بر سایر موضوعات اولویت دارد، چرا که حلقه توسعه کشور در هر بخشی بدون بستر فرهنگی ناقص و غیر فعال است.

وی تصریح کرد: لذا در این خصوص دانشگاه پیام نور در تلاش است توجه ویژه‌ای به بخش فرهنگی و ارتباط آن با دانشجویان داشته باشد و با شناسایی به جا و درست حساسیت‌های فرهنگی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی را برای دانشجویان فراهم سازد.

وی یادآور شد: در این خصوص ارتقاء جایگاه مسئولان فرهنگی و افزایش نیروهای متخصص در حوزه‌های فرهنگی بسیار ضروری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار