حافظی گفت: در سال‌های گذشته خیران مدرسه ساز کشور بیش از یک هزار و ۸۸۴ میلیارد تومان کمک‌های نقدی خود را به امر مدرسه سازی اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، حافظی گفت: خیران مدرسه‌ساز کشور در سال‌های گذشته یک هزار و 884 میلیارد تومان به امر مدرسه‌سازی کمک کردندکه پیش بینی می‌شود این رقم امسال بیشتر از این میزان باشد

وی افزود:در طول 17 سال گذشته اگر چه مدارس کشور به صورت 4 نوبته بود و آینده‌سازان بستر مناسبی نداشتند اما پس از جنگ تحمیلی که نوبت به جهاد مال رسید خیران مدرسه‌ساز با عشق و علاقه وافر بسترسازی برای آینده سازان کشور را فراهم کردند.

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز کشور اضافه کرد: در حال حاضر 500 هزار خیر مدرسه‌ساز در سطح کشور و یک هزار خیر در خارج از کشور به امر ساخت مدرسه و کارهای خیرخواهانه برای دانش‌آموزان مشغول هستند.

حافظی خاطرنشان کرد: ملت ما ملتی جهادگر است چرا که زمانی که ایجاب می‌کرد جهاد کنند در مقابل تمام قدرت‌های جهان قد علم کردند و پس از آن در سنگر دیگری همچون جهاد مال مبارزه می‌کنند.

وی گفت: جشنواره خیران مدرسه ساز در 31 استان و 550 شهرستان کشور از 18 اردیبهشت ماه امسال آغاز شده و تا 8 خرداد ماه ادامه دارد./س
 

برچسب ها: خیران ، مدرسه سازی ، کشور ، کمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.