مهراب قاسم‌خاني اين روزها در حال نگارش سريال «تلفن» براي شبكه سه سيماست و به گفته وي اين سريال تا دو سه ماه ديگر وارد پيش‌توليد مي‌شود.

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، اين فيلمنامه‌نويس در رابطه با نگارش مجموعه جديد خود براي تلويزيون توضيح داد: فيلمنامه «تلفن» مراحل اوليه نگارش را سپري مي‌كند و تاكنون شش قسمت از اين مجموعه نگارش شده است.

او همچنين به قصه «تلفن» اشاره كرد و گفت: ماجراي اين فيلمنامه به تلفن مربوط است كه در دو مقطع زماني اواخر دهه 60 و حال مي‌گذرد. در دهه 60 و در يك محله قديمي كه فاقد هرگونه وسيله ارتباطي است، يك خط تلفن نصب مي‌شود كه با خود، داستان‌هاي جذابي را به همراه مي‌آورد.

قاسم‌خاني افزود: بخش اصلي فيلمنامه به اواخر دهه‌ي 60 مربوط مي‌شود و بخش ديگر نيز مربوط به زمان حال و اينكه مقايسه شرايط زندگي مردم در آن زمان و اين زمان چگونه بوده است. سال‌ها پيش شرايط سختي براي استفاده از تلفن داشتيم و تلفن را با هزينه زيادي به شكل آزاد مي‌خريديم .

 قاسم‌خاني همچنين در توضيح اين مطلب افزود: در سال‌هاي دهه 60 شرايط زندگي و آسايشي كه مردم اكنون دارند، نبود.

 مهراب قاسم‌خاني در پايان گفت‌وگوي خود مجموعه طنز «تلفن» را تنها كار جديد خود براي تلويزيون عنوان كرد و گفت: اگر هم طي اين مدت كاري صورت بگيرد، در حد مشاوره خواهد بود .

سريال 26 قسمتي «تلفن» تازه‌ترين نوشته‌ي مهراب قاسم‌خاني است كه قرار است به كارگرداني مهدي مظلومي و تهيه‌كنندگي مسعود ردايي براي شبكه سه سيما ساخته شود .


انتهای پیام/

برچسب ها: سریال ، سال ، سیما ، سه ، نگارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار