دوره گردهای چادر نشین سارقان حرفه ای لوازم داخل خودرو بودند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، از اوايل ارديبهشت ماه گزارش هاي متعددي به مركز فوريت هاي پليس 110 اراك در خصوص سرقت قطعات خودرو در برخي از نقاط مختلف شهر اراك اعلام شد.

با گذشت زمان ، تعداد مراجعات و گزارش هاي شهروندان در خصوص سرقت قطعات خودرو افزايش پيدا كرد و با توجه به اهميت موضوع گروهی از ماموران انتظامي كلانتري 11شهرستان كه اكثريت سرقت ها در اين مناطق رخ مي داد، تحقيقات خود را براي بررسي موضوع شروع كردند.
 
در تحقيقات ماموران انتظامي مشخص شد در بسياري از اين سرقت ها ، افرادي با وضعيت پوششي نامناسب در محل جرم پرسه زني مي كردند و اهالي محل هاي وقوع سرقت نسبت به وضعيت آنان هيچ گونه اطلاعي نداشتند.

سرهنگ "مصطفي ويسمه اي"، فرمانده انتظامي شهرستان اراك در تشريح اين خبر گفت: با تعيين مشخصات ظاهري افراد مظنون به سرقت ، موضوع به تمام تيم هاي گشت انتظامي در سطح شهر اعلام شد و در بررسي هاي بيشتر مشخص شد كه مدتي است سه دوره گرد در حاشيه شهر در يك چادر زندگي مي كنند و ترددهاي مشكوكي نيز در سطح شهر دارند.

بلافاصله با هماهنگي هاي انجام شده عمليات دستگيري آنان در دستور كار قرار گرفت و در بازرسي از چادر آنها اقلام و قطعات خودروهاي سرقت شده كشف و ضبط شد.

ويسمه اي در ادامه با اشاره به اعتراف سارقان دوره گرد به 60 فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهر اراك گفت: تعداد زيادي از اموال مسروقه توسط مالباختگان شناسايي كه پس از سير مراحل قانوني به آنان تحويل خواهد شد.

لازم به توضيح است، افراد دستگير شده به منظور انجام تحقيقات بعدي ، با صدور حكم قضايي در بازداشت به سر مي برند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار