دروزاه بان تیم ملی فوتبال ایران دیدرا برابر بلاروس را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دروزاه بان تیم ملی فوتبال درباره دیدار تیم ملی ایران برابر بلاروس گفت: بازی بسیار خوبی بود و دو تیم جنگنده بازی کردند. ما در چند موقعیت می توانستیم به گل برسیم و برنده این بازی باشیم اما بازیکنان کمی خسته بودند که این امر بر می گردد به تمرینات سختی که در آفریقای جنوبی و در اتریش داشتیم. اما در مجموع بازی خوبی بود.
وی افزود: تیم بلاروس نیز از بازیکنان لژیونر بهره می برد و خود من دو بازیکن این تیم را که در لیگ روسیه حضور دارند می شناسم و مقابل آنها بازی کرده ام.

حقیقی درباره کمپ تمرینی تیم ملی و شرایط اردوی در اتریش گفت: خوشبختانه در کمپ تمرینی همه چیز مهیا است و همه امکانات برای بازیکنان تیم ملی فراهم شده است و از این نظر مشکلی نداریم.

وی در پایان در خصوص رقابتهای جام جهانی گفت: بدون شک دیدارهای سختی با بوسنی، نیجریه و آرژانتین داریم. همه تیم ها برای صعود به میدان می آیند و حتی شانس حضور در جمع 4 تیم نهایی این مسابقات را دارند و البته تیم ایران نیز نشان داده که در شرایط سخت مقاوم بوده و عملکرد خوبی داشته اند، ضمن اینکه ما کی روش را به عنوان یک مربی با تجربه و بین المللی در کنار خود داریم و امیدوارم موفق شویم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار