سخنگوی گروه ارتش ملی لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر تاکید کرد هدف از عملیات این گروه مقابله با تروریست‌ها و اخوان‌المسلمین است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، سخنگوی گروه ارتش ملی لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر تاکید کرد هدف از عملیات این گروه مقابله با تروریست‌ها و اخوان‌المسلمین است.
 
محمد الحجازی در مصاحبه با این شبکه تلویزیونی، درباره علت عملیات نظامی به فرماندهی خلیفه حفتر گفت: تروریست‌ها از گروه موسوم به اخوان‌المسلمین سرچشمه می‌گیرند که در واقع اخوان مفسدان است. فقط خوارج گمراه با آنها همسو هستند. این گروه‌ها اگر به قدرت برسند با یکدیگر خواهند جنگید، زیرا در واقع رویکرد مشترکی ندارند. 

الحجازی افزود: مافیای حاکم بر لیبی گروه‌های شبه نظامی افرادی را هدایت می‌کند و می‌خواهد به آنها مشروعیت بدهد. آنها می‌خواهند شرایطی مانند دوره جنگ داخلی در لبنان را به وجود بیاورند که گروه‌های شبه نظامی آن کشور را بین خود تقسیم کرده بودند. 

وی خاطر نشان کرد: ملت لیبی در تظاهرات خود کنار رفتن اعضای کنگره ملی را خواستار شده بود. ما مشروعیت خود را از شهروندان عادی لیبی می‌گیریم. دفاع از کشور وظیفه ماست. آنها می‌خواهند لیبی را به امارت اسلامی بر اساس دیدگاه‌های خاص و تکفیری خود تبدیل کنند. ما به عملیات خود تا زمان آزاد کردن کشور از دست غاصبان ادامه خواهیم داد.

ما می‌خواهیم عملیات خود را به سراسر لیبی گسترش دهیم. ما اتاق عملیات در سراسر لیبی تشکیل داده‌ایم که در زمان مناسب وارد عمل خواهند شد. هشتاد تا نود درصد از مردم لیبی از ما حمایت می‌کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار