مصطفي چايچي مدير تيم هاي ملي از آمادگي خوب دوچرخه سواران حاضر در قزاقستان براي شرکت در مسابقات خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مصطفي چايچي مدير تيم هاي ملي فدراسيون دوچرخه سواري گفت: خوشبختانه موفق شديم تا از روز اول ورود به آستانا در پيست محل برگزاري مسابقات برنامه تمريني خود را به مدت روزانه 3 ساعت اغاز  کنيم که سبب آمادگي هر چه بيشتر و عادت کردن ورزشکاران ما با شرايط جوي آستانا شده است.

چايچي ادامه داد: در حال حاضر 7 ورزشکار خانم و 9 ورزشکار آقا در تمرينات حاضرند که همه از شرايط جسمي و روحي خوبي برخوردارند و رکوردهاي ورزشکاران به سطح مطلوب رسيده است.
وي افزود : غير  از تيم ميزبان تيم هاي تايوان و مالزي نيز به شهر مسابقات وارد شده اند و ما تمرينات اين تيم ها را زير نظر گرفته ايم و همه تيم ها با هدف کسب افتخار آفريني پا در عرصه اين رقابتها گذاشته اند.

چايچي در ادامه اضافه کرد: با همکاري رايزني جمهوري اسلامي ايران در قزاقستان در بخش تغذيه از بدو ورود با مشکلي مواجه نشديم که تشکر و قدرداني مي کنيم.

چايچي خاطرنشان کرد: اولين روز مسابقات روز بسيار پر کاري براي کاروان اعزامي ايران خواهد بود چرا که در رده هاي جوانان و بزرگسالان، آقايان و بانوان ورزشکاران ما پا به رکاب خواهند شد و اميدواريم از همان روز اول ورزشکاران ما نتايج زحمات خود و حمايت هاي مردم عزيزمان را با کسب افتخار در اين مسابقات جشن بگيرند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار