ایرج جهانگیر، مدیر مجموعه تفریحی ارم سبز گفت: طی چند روز آینده سازمان استاندارد مقصرین اصلی حادثه را اعلام خواهد کرد.

ایرج جهانگیر، مدیر مجموعه تفریحی ارم سبز، در گفتگو با خبرنگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران گفت: آخرین جلسه رسیدگی به حادثه سقوط 3 دختر جوان عصر روز گذشته با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد، سازنده، طراح و شرکت تایید کننده در اداره کل استاندارد استان برگزار شد.

وی ادامه داد: تا چند روز آینده هم طی یک اعلامیه از سوی استاندارد مقصرین اصلی معرفی خواهند شد.

جهانگیر در واکنش به خبر تعطیلی شهربازی ارم اظهار داشت: با توجه به اظهار نظر شورا و استاندارد در روزهای اولیه حادثه مبنی براینکه مجموعه ارم مقصرنیست، نگذاشتیم که  شهربازی تعطیل شود و الآن هم اعلام می‌کنم که شهربازی و باغ وحش ارم تعطیل نیست ودرب آن به روز بازدید کنندگان باز است.

وی با اشاره به بازرسی کامل از وسایل بازی اذعان داشت: 2 شرکت بازرسی کار خود را آغاز کرده‌اند وبه نوبت تمامی دستگاه‌ها را چک می‌کنند که تاکنون 4تا5 دستگاه چک شده و خوشبختانه مشکل خاصی نداشتند و تنها باید امنیت آن‌ها را بالا ببریم.

مدیر مجموعه تفریحی ارم سبز خاطرنشان کرد: هیچ کدام از دستگاه‌ها تعطیل نیست، به جز تعداد محدوی از وسایل که قبل از حادثه به خاطر ارتقای امنیت موقتاً کار نمی‌کنند که به زودی دوباره راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
احسنت به اینهمه مسئولیت پذیری شما ،دستگاهها مشکل خاصی نداشته اند فقط با امنیت آن ها رابالا ببریم کی اینکار انجام می شه ،باید حتماً کشته بدیم ،یا چند نفر قطع نخاع شوند آقای رئیس؟؟!!
آخرین اخبار