ورودی 3 هزار تومانی پرداخت می‌کنیم اما استرس این را نیز باید داشته باشیم که خودرویمان سالم است و لوازم داخل وسلیه‌ی نقلیه مان سرجایش است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، پارک ارم یکی از مکان‌های تفریحی است که روزانه با سیل عظیم جمعیت روبروست، جمعیتی که در روز‌های پایانی هفته دو چندان می‌شود. جمعیتی که اکثرا با وسایل نقلیه شخصی به این مکان تفریحی می‌آیند و همین وسایل نقلیه می‌توانند منبع درآمدی خوبی برای صاحبان این پارک باشند. منبع درآمدی که بدون ارائه‌ی خدمتی در اختیار این پارک تفریحی قرار گرفته است.

زمانی که به پارک ارم می‌رسیم با درگاهی مواجه می‌شویم که فقط با پرداخت ورودیه‌ی 3 هزار تومانی اجازه‌ی ورود به متقاضیان را می‌دهد. البته شایان ذکر است این ورودی 3 هزار تومانی در روز‌های پایانی هفته به 4 هزار تومان افزایش می‌یابد.

پرداخت ورودی به خودی خود برای استفاده از پارکینگ پارک ارم مشکلی ندارد، اما زمانی که در قبال این وجه یک بلیط با این عنوان که شرکت ارم سبز هیچ گونه مسئولیتی در قبال حفاظت از خودرو و وسایل داخل آن را ندارد و این بلیط تنها مختص وردویه‌ اتومبیل می‌باشد، دریافت می‌کنیم، به این فکر فرو می‌رویم که 3 هزار تومان را برای چه پرداخت کرده‌ایم.

نکته‌ قابل توجه این است که اگر مالک خودرو هزینه‌ی 3 هزار تومانی ورودیه‌ی خودرو را می‌پردازد، قطعا انتظار دریافت خدماتی را دارد، خدماتی از قبیل محافظت از خودرو و وسایل درون آن. چرا که اگر قرار باشد خدماتی دریافت نکنند، پرداخت وجه نیز قطعا با اکراه صورت می‌گیرد.

اگر از منظر دیگر به این موضوع بنگریم، تفاوتی بین پارک کردن خودرو در پارکینگ و یا در خیابان‌های اطراف، نمی‌‌بینیم، چرا که مسئولین مربوطه مسئولیتی را متوجه خود نمی‌بینند.

در پایان باید خاطرنشان شد که اگر خانواده‌ها به اماکن تفریحی‌ای از این دست می‌روند، قصدی جز عوض کردن آب و هوا و گذران روزی خوش و بی دغدغه با اعضای خانواده را ندارند.

پس پرداخت پول بدون دریافت خدمات از یک طرف و نگرانی از سالم بودن خودروی شخصی از طرف دیگر، روز خوش پیش روی آنان در دست خوش تغییراتی قرار می‌دهد، تغییراتی همچون لذت نبردن از کنار اعضای خانواده بودن!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار