مدیر امور فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها از برگزاری اختتامیه جشنواره سراسری دو سالانه صحیفه سجادیه در 8 خردادماه در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام "سیدمحمد طاهری" از برگزاری اختتامیه جشنواره  سراسری دو سالانه صحیفه سجادیه در 8 خردادماه در استان هرمزگان خبر داد و اظهار داشت: در مراسم اختتامیه این جشنواره حجت‌الاسلام "ابوترابی" نائب رئیس مجلس و حجت‌الاسلام "محمد محمدیان" رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها سخنرانی خواهند کرد .
 
وی تاکید کرد: دبیرخانه این جشنواره به دفتر استانی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان و به دبیری حجت‌الاسلام تقوی سپرده شده است.
 
مدیر امور فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به تولید محصولات فرهنگی مانند کتاب، پاورپوینت ، بروشور و نشریه در باره صحیفه سجادیه تصریح کرد: 85 بروشور با مضامین اخلاقی، 45 پاورپوینت منتشر شده و دو جلد کتاب صحیفه زندگی چاپ و به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها ارسال و این مطالب در سایت صحیفه سجادیه بارگذاری شده است.

حجت‌الاسلام طاهری عنوان کرد: تعداد بیش از 21 هزار نفر در این جشنواره شرکت کرده و این تعداد غیر از افرادی است که در مسابقه‌های پیامکی این جشنواره حضور داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در ماه رمضان یک غرفه ویژه مخصوص ارائه آثار صحیفه سجادیه داریم و تولیدات این جشنواره در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار