تیم والیبال کشورمان از بازی‌های تدارکاتی بلغارستان یک باخت و یک برد را به دست آورد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شهرام محمودی بازیکن پست پشت خط زن تیم ملی اظهار داشت: پیروزی بر تیم های بزرگی مثل بلغارستان تی حتی در دیدارهای تدارکاتی بسیار مهم است.
 
 وی تصریح کرد:  ما در بازی اول  مقابل بلغارستان اشتباهات زیادی داشتیم و نتوانستیم سرویس‌های خوبی بر نیم همین امر عامل شکستمان‌ شد اما در دیدار دوم این مشکل را برطرف و باخت خود را جبران کردیم.
 
 وی تصریح کرد: در دیدار دوستانه دوم بازیکنان تیم حریف با تمام قوا به میدان آمدند و  این مساله انگیزه ما را افزایش داد و باعملکرد خوبی که در دفاع سرویس و اسپک داشتیم توانستیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.
 
وی اظهار داشت: پیروزی بر تیم‌های بزرگ مثل بلغارستان در هر شرایطی خوب است چون ما بازیکنان خود را برای مسابقات حساس لیگ جهانی آماده می‌کنیم و یک دیدار تدارکاتی در این سطح بیشتر از 10 جلسه تمرین برای بازیکنان مفید است و تجربه و هماهنگی ما را افزایش می‌دهد چرا که بازیکن در شرایط و استرس مسابقه قرار می‌گیرد دو این بهترین راه برای سنجش عملکرد است.
 
 پشت خط زن تیم ملی والیبال  ایران گفت: تیم ملی از نظر روحی و بدنی در شرایط خوبی قرار دارد و امیدواری زیادی که در لیگ جهانی و مسابقات قهرمانی جهان امسال نتایجی بهتر از گذشته کسب کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بلغارستان ، تیم ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار