دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 18 اعلام کرد: مانور تخلیه امن و اطفای حریق در مدارس منطقه 18 به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی شهروندان با بحران‌های طبیعی و حوادث مخاطره‌ آمیز برگزار می‌شود.

حمیدرضا نورایی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری مانورهای تخلیه امن و اطفای حریق در مدارس محلات 16 گانه منطقه 18 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.  
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی دانش آموزان به چگونگی مقابله با بحران‌های طبیعی، حوادث، سوانح و بلایای طبیعی در مدارس منطقه 18 در دست اجرا است. 

نورایی اظهار داشت: در این طرح نمایندگان نهادی برون سازمانی از جمله اورژانس، هلال احمر، ناجا، اداره‌های آب، برق، گاز و مخابرات، آتش نشانی، گروه‌های دوام و کارشناسان مدیریت بحران منطقه 18 مشارکت و همکاری دارند.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری مانور تخلیه امن، اسکان اضطراری و اطفای حریق براساس سناریویی از پیش تعیین شده در مدراس منطقه 18 انجام عملیات امدادرسانی به مصدومان، تخلیه ساکنان در ساختمان، اطفای حریق، دستگیری سارقان از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 18 خاطر نشان کرد: برگزاری سمینار آموزشی مبانی مدیریت بحران، چادرزنی، اطفای حریق، کمک‌های اولیه، مدیریت بحران از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 18 است. 

انتهای پیام/  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار