مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18، از تشکیل کمیته فنی پیشگیری از ازدیاد جمعیت جانوران مضر شهری در این منطقه خبر داد.

امیرحسین علیزادهف  مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح تشکیل کمیته فنی و برنامه‌ریزی راه‌های پیشگیری از ازدیاد جمعیت جانوران مضر شهری در محلات 16 گانه و نواحی 7 گانه منطقه 18 در دستورکار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سلامت شهرها، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، کاهش و جلوگیری از بیماری‌های ناشی از آلاینده‌های زیست محیطی، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.
 
علیزاده اظهار داشت: در این طرح کمیته فنی و برنامه‌ریزی راه‌های پیشگیری از ازدیاد جمعیت جانوران مضر شهری در محلات 16 گانه و نواحی 7 گانه منطقه 18 تشکیل خواهد شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تشکیل کمیته 7 گانه فنی و برنامه‌ریزی راه‌های پیشگیری از ازدیاد جمعیت جانوران مضر شهری در منطقه 18، شناسایی کلونی‌ها در بافت‌های شهری، برگزاری نشست‌های هم اندیشی مبارزه با جانوران مضر شهری از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
علیزاده خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی آشنایی با راه‌های پیشگیری از ازدیاد جمعیت جانوران مضر شهری ویژه شهروندان محلات 16 گانه منطقه 18، شناسایی و طعمه‌گذاری‌ کلونی‌های معابر و محورهای اصلی منطقه 18، آموزش شناخت بیماری‌های ناشی از زیست جانوران مضر شهری در بافت شهری، اتلاف سگ‌های ولگرد از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار