رییس اداره بازیافت شهرداری منطقه 16، از برگزاری نمایشگاه مواد دور ریختنی که می توانند بازیافت شوند در این منطقه خبر داد.

فرهاد بزرگی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تا کنون نمایشگاه ها و کارگاه های زیادی برگزار شده  که  در همین راستا  نمایشگاهی‌ با موضوع  "بهترین‌هایی از دور ریختنی‌ها" در سرای محله رضوان برگزار شد که هدف از این طرح  ترویج فرهنگ تفکیک مواد بازیافتی از مبدا و استفاده بهینه از مواد بازیافتی در چرخه تولید در دست اجرا است.


بزرگی در ادامه با اشاره به اهمیت بستر سازی لازم و نقش مهم کودکان در این زمینه  اظهار داشت: در این نمایشگاه‌ کاردستی های کودکان 4 تا 12 ساله که با استفاده از زباله های خشک تهیه شده بود به نمایش گذاشته شد. که این امر در جهت تشویق کودکان به امر تفکیک زباله و استفاده بهینه از مواد بازیافتی بوده است  که  در پایان نمایشگاه به کاردستی های برتر جوایز ارزنده ای برای تشویق و ایجاد انگیزه در کودکان به شرکت کنندگان تعلق گرفت.

بزرگی در پایان تصریح کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه های آموزشی بازیافت، توزیع مخازن و کیسه‌های بازیافت، آموزش چهره به چهره بازیافت از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 16 است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار