معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرای آیین اختتامیه اردیبشهت تئاتر ایران در استانی به غیر از پایتخت را نشانی از تحقق عدالت فرهنگی در کشور عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الله ایوبی در آیین اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران که شب گذشته (27 اردیبهشت) با حضور جمعی از مسئولین، هنرمندان و مردم هنردوست کرمانشاه در محل مجموعه تاریخی تاقبستان برگزار شد، عنوان کرد: در عصر حاضر که عصر مدرنیته و شبکه های مجازی است و انسان بیشتر از همیشه به با هم بودن نیاز دارد، این هنر تئاتر است که می تواند انسانها را از دنیای مجازی خارج کرده و آنها را در دنیای واقعی گرد هم آورد.

وی بیان داشت : ما معتقدیم ایران فقط تهران نیست و سایر استانها نیز باید میزبانی آیین های باشکوه فرهنگی و هنری را برعهده گیرند.

وی یکی از افتخارات هنر تئاتر را مردمی بودن آن عنوان و گفت: هنر نمایش ایران برخلاف هنر نمایش غرب که اجرای آن تنها در قصرهای اشرافی جا داشت، از دل کوچه و بازار و از دل مردم رشد و پرورش یافت و امیدواریم همین طور مردمی بماند.

وی درپایان افزود: ما معتقدیم چنانچه مدیران بستر را فراهم کنند اهالی هنر خود می دانند چه کنند و چگونه این هنر را به بالندگی برسانند./ش

برچسب ها: کرمانشاه ، سینمایی ، ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.