وزیر بهداشت:

"حوزه‌ی سلامت" یکی از اساسی ترین رابطه‌ها را با افراد خیر دارد

حوزه‌ی سلامت یکی از اساسی ترین رابطه‌ها را با مردم و افراد خیر دارد که دکتر ایازی با توجه به سبقه‌ی طولانی و ارتباط خويش با هنرمندان می‌تواند در این زمينه بسیار مثمر ثمر باشد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ سید حسن قاضي زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان در مراسم تودیع و معارفه‌ی دکتر ایازی قائم مقام وزير بهداشت گفت: افتخار دارم که امروز در جمع هنرمندان و قهرمانان کشور هستم و این مراسم نیز در تالار وحدت برگزار گردیده که از نام آن بنده لذت می‌برم.

وی افزود: بدون تردید آبادانی و اعتلا و سربلندی هر کشوری در گرو این اسم (وحدت) بوده و در صورت وجود وحدت بین آحاد مردم و ایجاد یکدلی به بسیاری نقاط می‌رسند و  این وحدت رخ نمی‌دهد مگر با صعه‌ی صدر و اعتدال که باید به عنوان مشي و خط راه ما باشد.

وی تصریح کرد: سنت حسنه‌ی نکوداشت و تودیع و معارفه از دیرباز در سرزمین ما وجود داشته اما به سبب برخی بدسلیقگی‌ها و کم لطفی‌ها کمی از آن دور مانده‌ایم و امیدواریم با ادامه داشتن چنین مراسم‌هايي دوباره این سنت حسنه احیا گردد.

وی افزود: دکتر ایازی یک فرد موثر و منشا اثر بودند و در هر کجا که حضور داشتند خدمات بی بدیلی را عرضه کرده‌اند به طوری که وزیر فرهنگ دولت یازدهم جناب آقای جنتی نیز به خدمات ایشان و آقای دکتر قالیباف معترف هستند.

دکتر هاشمی گفت: بنده از آقای دکتر ایازی به خاطر قبول مسئولیت قائم مقامی وزارت بهداشت و درمان کمال تشکر دارم و امیدوارم زحمات این بزرگوار در این عرصه نیز مانند قبل ذخیره‌ای برای آخرت ایشان باشد.

وی گفت: حوزه‌ی سلامت یکی از اساسی ترین رابطه‌ها را با مردم و افراد خیر دارد و مردم بسیار علاقه مند هستند تا دست نیازمندان را گرفته و در این راه به افراد محتاج کمک کنند که دکتر ایازی با توجه به سبقه‌ی طولانی و ارتباط خويش با هنرمندان می‌تواند در این زمينه بسیار مثمر ثمر باشد.

دکتر هاشمی تصریح کرد: منزلت و جایگاه رفیع دکتر ایازی به قدری است که وقتی در حوزه‌ی سلامت وارد شود بسیار چشم نواز خواهد بود.

وی در پایان گفت: بنده از دکتر ایازی دعوت می‌کنم تا در حوزه‌ی سلامت ورود کرده و به ما در این حوزه یاری رساند و در پایان نیز از آقای دکتر قالیباف نیز به خاطر تمام همکاری‌ها و زحماتشان کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار