دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران گفت: بحث موشکی و حوزه دفاعی ایران خط قرمز ماست و دخالت غربی‌ها در این زمینه منافع ملی ما را به خطر می‌اندازد و طرح موضوع مذاکره در این راستا قابل اقماض و مسامحه نیست.

"علی عبدی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه متاسفانه شاهد رفتارهای متناقض غربی‌ها در مذاکرات هستیم، گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات‌شان به دستگاه‌ دیپلماسی کشور تاکید داشتند که مذاکرات باید تنها در قالب مسائل هسته‌ای پیش برود اما امروز شاهد گستاخی طرف مقابل مذاکره برای بحث در مسائل موشکی کشورمان هستیم.

وی با اشاره به حضور ظریف در دانشگاه تهران افزود: غربی‌ها به دنبال دستیابی به اطلاعات محرمانه ایران در حوزه دفاعی هستند تا جلوی پیشرفت کشورمان در این زمینه را بگیرند، اما دستگاه دیپلماسی باید با جدیت از این مسأله جلوگیری کنند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران تاکید کرد: بحث موشکی و حوزه دفاعی ایران خط قرمز ماست و دخالت غربی‌ها در این زمینه منافع ملی ما را به خطر می‌اندازد و طرح موضوع مذاکره در این راستا قابل اقماض و مسامحه نیست.

عبدی خطاب به دستگاه دیپلماسی کشور ابراز داشت: کسی حق مذاکره بر سر منافع و امنیت ملی کشورمان را ندارد، چراکه غربی‌ها تا به امروز سعی در لکه‌دار کردن عزت ملی‌مان را داشته و دارند و دیگر به آن‌ها اجازه نمی‌دهیم تا پای‌شان را از گلیم‌شان درازتر کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور پاسخ رفتارهای غربی‌ها را ندهند و خودمان در فضای کشور پاسخ دندان‌شکنی به دخالت‌‌های غربی‌‌ها خواهیم داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار