هفتمین کنفرانس بین المللی تحقیق در عملیات با حضور دبیرانجمن ایرانی تحقیق در عملیات ، رئیس پژوهشکده تحقیق در عملیات ، مدیر کل فناوری اطلاعات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مسئولان استانی و دانشگاهی ، در تالار دانش دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان آغاز به کار کرد

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ،  این کنفرانس دو روزه با هدف ایجاد فضایی برای تبادل اطلاعات و گردهمایی متخصصان و دانشجویان علم تحقیق در عملیات برگزار شده است.

 دبیر علمی هفتمین کنفرانس بین المللی تحقیق در عملیات  در مراسم افتتاحیه این کنفرانس گفت : در مجموع 920 نفر برای شرکت در این کنفرانس علمی بین المللی ثبت نام کردند.

دکتر محمد رضا صافی افزود : 720 مقاله از کشورهای مختلف ازجمله ایران، ایتالیا ، دانمارک ، آلمان و چک به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد که نهایتا 585 مقاله پذیرفته شد.

  وي در ادامه گفت  : از این تعداد 235 مقاله به صورت شفاهی و 358 مقاله هم به عنوان پوستر در مدت دو روز برگزاری این کنفرانس ارائه می شود.

 دبیر انجمن ایرانی تحقیق در عملیات هم در این مراسم گفت : انجمن ایرانی تحقیق در عملیات توانسته با ارائه عملکردی خوب ، جزو انجمن های برتر کشور معرفی شود.

دکتر هاشمی تشکری افزود : تحقیق در عملیات در سالهای اخیر توانسته مسائل بسیار زیادی در زمینه صنعت ، حمل و نقل ، نفت و گاز و ... کشوررا حل کند.

. فرماندار سمنان هم در مراسم افتتاحیه این کنفرانس به ظرفیت ها و پتانسیل های استان اشاره کرد و گفت : در سند چشم انداز توسعه سه محور صنعت ، آموزش عالی و گردشگری مطرح شده که به نظر می رسد در دو بخش اول تا کنون موفق تربوده ایم ، خصوصا در بخش آموزش عالی استان پیشرفت ها بیشتر احساس می شود. 


انتهای پیام/
برچسب ها: کنفرانس ، تحقیق ، مقاله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار