مدافع تراکتورسازي گفت: فوتباليست‌ها زحمت مي‌کشند هر چه بگيرند حقشان است. نباید به خاطر انتشار لیست قراردادها به آنها خرده گرفت چرا که کار ما مقطعی است و بازنشستگی هم نداریم.

ميلاد فخرالديني در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شايد بعضي‌ها دوست نداشته باشند ولي به نظر من چون فوتباليست‌ها زحمت مي‌کشند هر چه بگيرند حقشان است. ما بايد آينده‌مان را تامين کنيم.

 مدافع تراکتورسازي ادامه داد: قرارداد مرا 600 میلیون منتشر کردند در حالی که من به عنوان سرباز اين جا آمدم و چون زمان سربازي‌ام کمي طول کشيد باشگاه 200 ميليون تومان کم کرد ولي من بايد سال آينده ماليات اين پول را بدهم که اگر اين طوري باشد باشگاه بايد مبلغي که کم کرده را دوباره پس بدهد.

وی با اشاره به ادامه همکاری اش با تیم تراکتور افزود: هيچ کدام از بچه‌ها هيچ صحبتي با باشگاه نکرده‌اند. اخيرا که با آنها صحبت کردم به من گفتند منتظرند تا ببينند وضعيت باشگاه چطور مي‌شود. خود من نیز هنوز تصميم قطعي نگرفتم. اگر مشکلاتم حل شود آنگاه مي‌توانم تصميم جدي بگيرم وگرنه بايد به گزينه‌هاي ديگر فکر کنم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۱:۱۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
بقیه مردم پس کشک!چه زحمتی مثلا با این نتایج میکشید جز اینکه بیت المال میخورید کاش بنده مسئول بودم ماهی 500هزار بیشتر بهتون عمرا
Iran (Islamic Republic of)
حسن ط
۱۰:۵۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
بنده با مدرک فوق لیسانس ، معلم و استاد دانشگاه و با دو فرزند ( یکی از آنها دانشجوی پزشکی است ) حساب کردم اگر در طول 30 سال خدمتم تمام حقوقم را کاملاً پس انداز کنم (هیچ هزینه نکنم )حدود 180 تا 200 میلیون تومان می شود !!! و شما جوان مجرد در یک فصل 500 تا 700 میلیون تومان می گیرید ! بر گفته های سخیف تان تأسف می خورم .
آخرین اخبار