مدیر دفتر شهرداری منطقه 16 از هدایت پروژه های این منطقه از آغاز کار تا زمان افتتاح به وسیله یک مدیر پروژه برای هر طرح خبر داد.

غلامرضا فضائلی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   گفت: در دی ماه سال 92 برنامه سال امسال مشخص شده و پروژه های شاخص فرا منطقه ای را مشخص و رتبه بندی کردیم و تقسیم کارها انجام شده و طبق برنامه جلسات و برای هر پروژه مدیر پروژه ای مشخص شده که همه کارهای این پروژه با مدیر پروژه است مثلا مدیر فنی، معاون ترافیک، معاون برنامه ریزی و غیره بر عهده اوست و به نوعی تقریبا پروژه را از صفر تا انتها و زمان افتتاحیه هدایت  و رهبری می کند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه شاید در مناطق دیگر این بحث مطرح نشده است افزود: اگر چه در بعضی مناطق؟ مذکور به این شکل نیست اما طبق نظر مدیر ارشد و شهردار منطقه 16 هر پروژه باید یک مدیر داشته باشد که ناظر و همه کاره باشد.
 
فضائلی افزود: امسال مقرر شده که هر طرح یک مدیر پروژه خاص داشته باشد و در ابتدای سال  به حوزه مان تاکید کردیم که امسال باید برای یک کار جهادی و سنگین آماده باشیم.
 
وی در پایان با تشکر از مدیران مرکزی شهرداری افزود: افتخار همه کارکنان منطقه 16 است که در مجموعه ای فعالیت می کنند که مدیران ارشد آن نگاه خاص به طرح ها و فعالیت ها دارند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: بهداشت ، پروژه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار