بیش از هزاران نفر از ملیت های مختلف ساکن شهر دبی در چند ماه گذشته با مراجعه به «مرکز اطلاعات اسلامی دارالبر» به دین مبین اسلام گرویده اند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  بیش از هزاران نفر از ملیت های مختلف ساکن شهر دبی در چند ماه گذشته با مراجعه به «مرکز اطلاعات اسلامی دارالبر» به دین مبین اسلام گرویده اند.

در سال 2014 آمار تشرف به دین اسلام نسبت به آمار سال های گذشته در این مرکز اسلامی افزایش چشمگیری داشته است.

 از آغاز سال جاری روزانه صدها تن از مرکز اطلاعات اسلامی دارالبر بازدید می کنند.
«رشید الجنیب» مدیر مرکز اطلاعات اسلامی دارالبر در مصاحبه ای به خلیج تایمز گفت: در ماه ژانویه سال جاری بیشترین آمار تشرف به دین اسلام در این مرکز به تعداد 205 تن به ثبت رسید.

وی افزود: آمار تشرف به دین اسلام  درماه فوریه 238، در ماه مارس 237، و در ماه آوریل 383 تن بوده است، همچنین در کنفرانس سه روزه ای تحت عنوان «کنفرانس بین المللی صلح دبی» که در ماه گذشته برگزار شد، تعداد 250 تن به دین اسلام مشرف شدند، که تعداد 48 تن از آنان با راهنمایی و کمک واعظان و محققان مرکز اطلاعات اسلامی دارالبر به دین اسلام گرویدند.

الجنیب در ادامه دلیل اصلی جذب غیر مسلمانان به دین اسلام را یافتن صداقت و محبت در این دین دانست و افزود: ما در این مرکز اسلامی سعی داریم تا تعالیم واقعی دین اسلام را به غیر مسلمانان معرفی کنیم.

به گفته یکی از مسئولان این مرکز اسلامی تا ماه می، تعداد مشرف شدگان ساکن دبی 1063 تن بوده است.

در سال 2012 تعداد 1097 تن در دبی به دین اسلام مشرف شدند، که با افزایش 10 درصدی در سال 2013 این آمار به 2115 تن رسید.

آمار تشرف به دین اسلام نیز در سال 2011 تعداد 1380، در سال 2010 تعداد 1500 و در سال 2009 تعداد 1059 تن گزارش شده است.

این مسلمانان مشرف شده عمدتا از کشورهای «فیلیپین»، «چین»، «هند»، «سریلانکا»، «تایلند»، «کامرون»، «کنیا»، «نیجریه»، «ایالات متحده آمریکا»، «ایتالیا»، «آلمان»، «انگلستان»، «ایرلند»، «استرالیا»، «میانمار»، «سوریه»، «اردن»، و همچنین کشورهای آمریکای لاتین بودند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار