وزارت امور خارجه آمریکا امروز اعلام کرد، دو گروه تروریستی داعش و النصره، در فهرست سازمانهای تروریستی بین المللی قرار گرفته اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان:ایالات متحده آمریکا دو گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام(داعش) و همچنین جبهه النصره را در فهرست سازمان های تروریستی قرار داد.

وزارت امور خارجه آمریکا امروز نامگذاری این دو گروه تروریستی را از "گروههای تروریستی محلی" به گروههای تروریستی بین المللی تغییر داد.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، اختلاف ها پیرامون سازماندهی و تاکتیک ها منجر به افزایش خشونت میان این دو گروه شد، و تنش میان آنها در اوائل سال 2014 به اوج خود رسید،زمانیکه "ایمن الظواهری" سرکرده سازمان القاعده در بیانیه ای از گروه تروریستی داعش که آن را اسامه بن لادن تاسیس کرد، تبری جست.

از سوی دیگر وزارت امور خارجه دو تن از سرکردگان گروههای افراطی که با القاعده در ارتباط هستند را تحریم کرد.این دو تن "عبد الرحمن محمد ظافر الدبيسى الجهني" تابعه عربستان و "عبدالرحمن مصطفى القادولى" تابعه عراق و عضو بلند پایه داعش هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
خدا انشاء الله همشونا لعنت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
hossein
۱۰:۳۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
خودشون میندازن تو جون مسلمونا بعدشم که منافشون به خطر می افته فقط تحریمشون میکنن مـــــــــــــرگــــــــــــــــــــ بــــــــــــــــــر تـــــــــــــــــــــروریـــــــــــــــســـــــــــــــت
وسرکرده تروریست یعنی امریکا و ...
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۸:۲۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
چه عجب!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
حکومت آمریکا به همراه گروهک تابعه اش منافقین در لیست گروه های تروریستی قرار دارند .
حالا دیگر تروریست ها هم برای همکارانشان لیست سیاه تهیه می کنند !
آخرین اخبار