معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهریار از برگزاری همایش فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاری در شهرستان شهریار در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 کریم تبارکی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به ضرورت توسعه‌ هرچه بیشتر سرمایه‌گذاری‌ها با محوریت مشارکت بخش خصوصی اظهار داشت: در همین ارتباط، فرماندار شهریار به صراحت، حمایت خویش از فعالان عرصه‌ مذکور را اعلام نموده و عزم ما بر بستر‌سازی در جهت توسعه‌ و گسترش هرچه بیشتر سرمایه‌گذاری در این شهرستان استوار است.

وی در ادامه افزود: به منظور تحقق و زمینه‌سازی برای نائل شدن به اهداف مورد نظر، در نظر داریم به زودی همایش با محوریت فعالان اقتصادی و مشارکت بخش خصوصی با حضور مسئولین ذیربط در شهرستان شهریار برگزار نماییم.

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: برگزاری همایشی دیگر در بخش اقتصادی و مشارکت بخش خصوصی در سطح ملی را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم که در سال جاری و با حضور مسئولین استانی و کشوری در شهریار برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به فضل الهی و با همیاری و هم افزایی کلیه‌ مسئولین در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نهایت تلاش خویش را در جهت تامین منویات مقام معظم رهبری و پیگیری سیاست‌های دولت تدبیر و امید به کار خواهیم بست تا روند رو به رشد پیشرفت و شکوفایی در سطح شهرستان شهریار با سرعت و شتاب فزاینده طی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار