یکی از بزرگترین پروژه های شیردوشی مکانیزه کشور با همت گروه دامپروری و کشاورزی نولان در دامداری ملارد شیر وابسته به تامین اجتماعی راه اندازی گردید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از بزرگترین پروژه های شیردوشی مکانیزه کشور با همت گروه دامپروری و کشاورزی نولان در دامداری ملارد شیر وابسته به تامین اجتماعی راه اندازی گردید.

این سیستم شیردوشی صنعتی که یکی از چندین نمونه دستگاه های شیردوشی بزرگ در کشور بوده و در نوع خود  در دنیا منحصر به فرد می باشد امکان دوشش 80 گاو به طورهمزمان را فراهم می آورد . به علاوه توان دوشش این دستگاه بطور میانگین به میزان 480 گاو در ساعت است که این ویژگی این دستگاه شیردوشی را به یکی از قدرتمند ترین دستگاههای شیردوشی در دنیا تبدیل نموده است.

در این دستگاه که توسط متخصصین داخلی گره دامپروری و کشاورزی نولان نصب و راه اندازی گردیده کلیه امور مربوط به شیردوشی و شستشو به طور اتوماتیک صورت می گیرد و عوامل خارجی و انسانی کمترین دخالت را در زمان دوشش دارند که این امر سبب می گردد تا شیر دوشیده شده  کمترین بار میکروبی را دارا باشد.


سید محمد جاویدحسینی مدیر عامل گروه دامپروری وکشاورزی نولان در این رابطه اظهارداشت: امروزه راهبری یکواحد صنعتی دامپروری بدون استفاده از ابزار مدرن و کارآمد امری ناممکن می باشد لذا گروه دامپروری و کشاورزی نولان با شناسایی نیاز روز این صنعت و در راستای تحقق مکانیزاسیون در واحدهای دامپروری کشور اقدام به واردات و عرضه انواع ماشین های شیردوشی با ظرفیت های متفاوت نموده است از جمله راه اندازی بزرگترین سیستم شیر دوشی کشور در شرکت دامپروری و کشاورزی لبن با ظرفیت 100 واحد دوشنده که از افتخارات این گروه می باشد .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اميرهوشنگ اقبال پور
۱۶:۳۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
سلام و درود
بسيار عالي و افتخار آميز است بي شك اين تكنولوژي باعث پيشرفت صنعت گاوداري است براي موفقيت شما دعا گو هستم
آخرین اخبار