مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: "سکه امامی" 984 هزار تومان/ "طلای 18 عیار" 100 هزار تومان/ "دلار" 3254 تومان ، مشکلی در تامین"گاز" زمستانی نداریم/"ذخیره‌سازی" 4 میلیارد متر مکعب گاز در مخازن"سراجه و شوریجه" ، آلمان بزرگترين صادر کننده "پوشاک" به ايران شد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

مشکلی در تامین"گاز" زمستانی نداریم/"ذخیره‌سازی" 4 میلیارد متر مکعب گاز در مخازن"سراجه و شوریجه"
https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/24/2256771_998.jpg

مدیرعامل شرکت ذخیره سازی گاز ایران گفت: تزریق گاز در دومین مخزن ذخیره سازی در منطقه شوریجه خانگیران به با حجم 3 تا 4 میلیون مترمکعب در روز آغاز شده و برنامه داریم این رقم به 5 میلیون مترمکعب در روز، برسد تا در زمستان سال جاری 9 میلیون مترمکعب در روز از این مخزن گاز برداشت کنیم.

"سکه امامی" 984 هزار تومان/ "طلای 18 عیار" 100 هزار تومان/ "دلار" 3254 تومان
 بازار سکه امروز تحت تأثیر روند بازار ارز شاهد افزایش نسبی سکه تمام بهار آزادی بود و این در شرایطی است که سایر سکه‌ها از این روند تبعیت نکردند.

وام‌های دریافتی "ایران خودرو" و "سایپا" مشمول مالیات شدند
 تسهیلات دریافتی توسط شرکت‌های ایران خودرو و سایپا از مؤسسات مالی و اعتباری غیر بانکی از 19 اسفند ماه سال 89 تا پایان دولت دهم به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی محسوب شد.

افزایش 14 واحدی "شاخص بورس" در معاملات امروز
شاخص بورس اوراق بهادار به 77 هزار و 610 واحد رسید.

وام‌های دریافتی "ایران خودرو" و "سایپا" مشمول مالیات شدند
 تسهیلات دریافتی توسط شرکت‌های ایران خودرو و سایپا از مؤسسات مالی و اعتباری غیر بانکی از 19 اسفند ماه سال 89 تا پایان دولت دهم به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی محسوب شد.

محور "ايلام- صالح آباد" امروز بدلیل اجرای عملیات انفجار "مسدود" است

محور "ايلام- صالح آباد"، واقع در استان ايلام، حدفاصل كيلومتر 1 تا 2، امروز، از ساعت 12.30 الي 15.30، به دليل اجراي عملیات انفجار مسدود و مسير جايگزين، جاده قديم ايلام- صالح آباد خواهد بود.

تشدید "بارش"ها در شمال غرب و دامنه‌های زاگرس/ رگبار باران در برخی ساعات برای "تهران"
امروز بارش شدید باران، رگبار و رعد و برق و در برخی نقاط بارش تگرگ در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل و با شدت کمتر زنجان، قزوین، غرب گیلان، مرکزی، اصفهان، کرمان و سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.

آلمان بزرگترين صادر کننده "پوشاک" به ايران شد

 بر اساس آمار گمرک،در فروردين ماه سال جاري 13 تن انواع پوشاک به ارزش 183 هزار دلار به کشور وارد شد.

لاشه هواپیمای"فالكن 20" پیدا شد/ تسهیل در روند بررسی علل بروز سانحه
 مدیركل دفتر ایمني و بررسی سوانح سازمان هواپیمایی كشوری از یافتن لاشه هواپیمای سانحه دیده فالكن 20 در آب‌های جزیره كیش خبر داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار